Totul Despre Insolventa & Falimentul Societatilor Comerciale

Totul Despre Insolventa & Falimentul Societatilor Comerciale Totul Despre Insolventa & Falimentul Societatilor Comerciale

In contextul economic actual, aceasta tema este de interes pentru numeroase societati comerciale care se confrunta sau sunt vizate de o asemenea situatie.

Evenimentul va prezenta principalele subiecte de interes pe aceasta tema (care sunt cauzele si imprejurarile insolventei, ce este si ce presupune reorganizarea judiciara, etc.) dar va avea si o latura preponderent practica, cu sesiuni de intrebari si raspunsuri la finalul fiecarui modul si cu prezentarea a cel putin patru studii de caz aflate in portofoliul Casei de Insolventa Transilvania (Flanco, Astra, Mondex, Leonardo).

Acest eveniment isi propune sa vina in sprijinul tuturor celor care sunt implicati sau interesati de acest subiect, participantii beneficiind de punctul de vedere al lectorilor Casei de Insolventa Transilvania, cea care a gestionat procedura insolventei privind un numar de 400 de societati comerciale, fiind prezenta la nivel national si ingloband peste 60 de specialisti, 15 practicieni in insolventa si 12 echipe de lucru, cu o experienta pe piata de aproape 10 ani, si cu peste 400 de dosare de insolventa sau lichidare voluntara instrumentate.

De asemenea expertiza CITR acopera arii de activitate dintre cele mai diversificate: agricultura, transport, industria farmaceutica, alimentara, a lemnului, a incaltamintei, productii ceramice, panificatie, activitati comerciale, extractia si prelucrarea produselor petroliere, prelucrarea minereurilor neferoase, real estate, etc.

Bucuresti, World Trade Center,  27 noiembrie 2012 LECTORI: Rudolf Paul Vizental şi Vasile Godinca-Herlea Despre Organizatori

CASA DE INSOLVENTA TRANSILVANIA, unul liderul pietei de insolventa din Romania, reusind de-a lungul anilor prin specialistii si colaboratorii sai sa duca si sa realizeze la un nivel superior dezideratul legii insolventei, fiind un liant intre debitoare si ceilalti participanti in procedura  (institutii publice, creditori bugetari, banci si furnizori de utilitati sau de alte materii prime).  CITR a pus accent pe excelenta profesionala, fiind o prezenta constanta la Conferintele de specialitate atat din tara, cat si din strainatate, asociatii sai fiind membrii INSOL Europe, avocati si practicieni de renume, auditori financiari.

WORLD TRADE INSTITUTE BUCHAREST a inceput activitatea in aprilie 1995, ca o organizatie non-guvernamentala, non-politica si non-profit, fiind membru al World Trade Center Bucharest. World Trade Center Bucharest este membru oficial al World Trade Centers Association (WTCA) – o retea internationala prezenta in 325 de orase si 96 de tari – si a fost certificat prima data in 1997, apoi in 2009 obtinand “WTCA Award for Center of Excellence”, cu titlul “Cele mai bune practici oferite intalnirilor de afaceri si facilitati pentru conferinte”, aceasta incluzand si serviciile de training oferite prin World Trade Institute Bucharest. Activitatile noastre au fost orientate cu scopul de a sprijini integrarea economica rapida a Romaniei in economia globala si in special cea europeana. Activitatea noastra principala consta in organizarea de conferinte, cursuri, seminarii si programe de training care vin sa raspunda cu succes la cererea pietei de cursuri de formare profesionala.

Avand in vedere pe de o parte, domeniul de activitate dar si experienta practica a Casei de Insolventa Transilvania in domeniul Insolventei si Falimentului, iar pe de alta parte portofoliul de conferinte de acest gen detinut de World Trade Institute Bucharest, am dorit sa venim impreuna in intampinarea dumneavoastra cu acest eveniment cu o tematica deosebit de actuala!

Publicul Tinta

Publicul tinta il constituie CEOs, CFOs, antreprenori.

Agenda Evenimentului

09.00 - 09.30: Inregistrarea invitatilor

09.30 - 10.30: Cauzele si imprejurarile Insolventei

Cauze ale starii de insolventa

Simptome ale insolventei

Solutii posibile

10.30 - 10.45: Sesiune de intrebari si raspunsuri

10.45 - 11.00: Pauza

11.00 - 12.00: Reorganizarea judiciara

Procedura juridica – planul de reorganizare

Perspective: debitor, creditor, salariat, stat

Metode de redresare

12:00 - 12.15: Sesiune de intrebari si raspunsuri

12.15 - 12.30: Pauza

12.30 - 13.15: Studii de caz

Flanco & Astra

Mondex

Leonardo

13.15-13.30: Sesiune de intrebari si raspunsuri

 

Organizare

Program:                   Marti, 27 noiembrie: 900 – 1330

Taxa participare:       500 Lei plus TVA

Discounturi:              3% - 2 persoane;  5% - 3 persoane;  7% - peste 4 persoane

Inscrieri:                              Fax: (021)319.12.96/ Mail: [email protected]/Tel: (021)202.44.09

Persoana de contact:  Silvan CONSTANTIN, Tel : 0724 413 568