Tommy Hilfiger aduce Hollywoodul la Met Gala, iar Damson Idris își face o intrare emblematică în mașina din filmul F1

PHOTO CREDIT: Getty Images PHOTO CREDIT: Getty Images

Ambasadorul brandului și actorul de succes din filmul „F1” al Apple Original Films, Damson Idris, care joacă alături de Brad Pitt, a făcut o intrare de neuitat într-un moment care a fuzionat moda de lux și farmecul cinematografic.

 

Actorul a ieșit din salopeta sa pentru a dezvălui un smoching personalizat și s-a alăturat Sofiei Richie Grainge pe covorul roșu, împreună cu Tommy și Dee Hilfiger, toți purtând ținute TOMMY HILFIGER personalizate.

 

Tommy Hilfiger anunță că figurile emblematice ale stilului și ambasadorii brandului Damson Idris și Sofia Richie Grainge au fost alături de Tommy și Dee Hilfiger, la Beneficiul Institutului de Costume al Muzeuuil Metropolitan de Artă în data de 5 mai în New York. Bazându-se pe moștenirea TOMMY HILFIGER de a crea momente de neuitat care îmbină moda, sportul și divertismentul, Damson Idris a apărut într-o mașină de curse din filmul foarte așteptat, F1, care va avea premiera luna viitoare, într-un moment de apariție care a îmbinat croiala impecabilă cu strălucirea vedetei.

 

În centrul atenției, Damson Idris a sosit într-o mașină APXGP din filmul F1, purtând un costum de curse TOMMY HILFIGER personalizat inspirat din film și o cască roșie, albă și albastră, împodobită cu aproape 20.000 de cristale Swarovski plasate manual. Îmbrățișând tema din acest an, „Tailored for You” („Croit penru Tine”), el a renunțat ulterior la costum pentru a dezvălui un smoching TOMMY HILFIGER personalizat - trecând de la energia de pe pista de curse la eleganța de pe covorul roșu, în timp ce se alătura Sofiei Richie Grainge, lui Tommy și lui Dee Hilfiger pe treptele Galei Met.

 

Un chip definitoriu al modei contemporane, Sofia Richie Grainge a întruchipat puterea parteneriatului său continuu cu TOMMY HILFIGER, care a contribuit la conturarea unei expresii rafinate și moderne pentru moda feminină. Colaborarea sa continuă după recenta colecție Sofia for Tommy, un moment care a captat atenția unei generații prin eleganța sa atemporală și prin stilul american fără efort.

 

De-a lungul anilor, Tommy Hilfiger a sărbătorit deschizătorii de drumuri culturale la Met Gala, unde, sub lumina reflectoarelor globale, figurile culturale de astăzi modelează istoria modei de mâine. Conducând viziunea din spatele look-urilor care fură scena, create de echipa sa de design, el a îmbrăcat invitați precum Stray Kids, Zendaya și Jack Harlow, cărora li se alătură acum Damson Idris, starul viitorului film F1. Fan al sporturilor cu motor dintotdeauna, Tommy a insuflat cursele în ADN-ul mărcii timp de decenii, de la sponsorizarea echipelor din Formula 1®️ la colaborarea cu legende ale curselor și parteneriatul cu filmul F1. Această moștenire continuă cu Damson, care canalizează acum emoția circuitului într-o apariție remarcabilă la Met Gala.

 

În acest an, tema Superfine: Tailoring Black Style explorează importanța stilului pentru formarea identităților negre în diaspora atlantică, în special în Statele Unite și Europa. Seara a fost co-prezidată de Pharrell Williams, A$AP Rocky, Lewis Hamilton și Colman Domingo. Inspirat de codul vestimentar din acest an, Tailored for You, TOMMY HILFIGER a oferit una dintre declarațiile definitorii ale serii. Codul vestimentar a fost interpretat în multe feluri, de la imprimeuri tartan reimaginate și flare de dandy modern la funde voluminoase și siluete care au echilibrat structura și delicatețea.

 

Damson Idris a purtat un smoching roșu, oferind o abordare contemporană a Tommy Tartan, creat inițial în 2000 și inclus în Registrul oficial scoțian al tartanurilor. Inspirat de cămășile color-block din anii '90, motivul de patrimoniu a fost reimaginat pe blazer, contrastând cu mărgele aurii și nasturi personalizați într-o răsucire a croitoriei americane clasice. Un rever din satin a adus o eleganță clasică, în timp ce căptușeala interioară reinterpretează o dungă Ithaca atemporală în albastru pudră, subtil detaliată cu un accent auriu. 

 

Look-ul a fost completat cu pantaloni de smoking croiți, cu o dungă laterală din satin și o ușoară evazare de la genunchi, într-o aluzie la stilul dandy modern. O cămașă de smoching albă, dungată a oferit un contrast puternic sub blazer. Ca o declarație finală, Damson a purtat o broșă personalizată și bijuterii create de brandul său personal, DIDRIS, embleme ale meșteșugului care unesc tehnicile tradiționale cu arta avangardistă.

 

Sofia Richie Grainge a purtat o rochie de bal statuară ecru personalizată, cu o fundă voluminoasă de inspirație dandy. Un echilibru rafinat între structură și delicatețe, corsetul din crep mat curgea fără probleme într-un arc crem, lucios, amplificat la scară pentru un efect dramatic. Făcând o aluzie la croitorie, un cummerbund clasic a fost reinterpretat ca un decolteu elegant și un detaliu la spate, într-un mod care se simte senzual, minimal și totodată grațios.

 

Tommy Hilfiger a purtat un costum frac personalizat TOMMY HILFIGER X Denis Frison. Realizat din stofă vintage cu o dungă întreruptă, costumul a fost detaliat cu căptușeală roșie și reveruri din satin. El a asortat sacoul cu pantaloni eleganți în stil smoching, o vestă din pique și o cămașă albă clasică cu papion în ton.

 

Dee Hilfiger a purtat o rochie croită pe măsură, cu talie strânsă și umeri ascuțiți, structurați. Conceput într-o paletă complementară smochingului lui Tommy Hilfiger, look-ul a fost împodobit cu o dungă de cretă gri și o dispersie degradé de cristale și pietre. Un rever din satin negru și cozile alungite care se prelungesc într-o trenă moale au adus un omagiu croitoriei clasice dandy. Look-ul a fost aranjat cu o cămașă albă cu guler în formă de aripă și o cravată din cristale roșii, albe și albastre cu o dungă preppy. Ea a completat acest statement cu un clutch încrustat cu cristale în culorile emblematice ale steagului Tommy.

 

Filmul F1 al Apple Original Films va fi distribuit în cinematografele din întreaga lume și în IMAX de Warner Bros. Pictures în America de Nord pe 27 iunie 2025 și la nivel internațional începând cu 25 iunie 2025.

 

UNDE:  Muzeul Metropolitan de Artă; New York, NY

 

CÂND:          Luni, 5 Mai 2025

 

IMAGINI:     PHOTO CREDIT: Getty Images

 

 

Despre TOMMY HILFIGER

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

 

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

 

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.