Syscom Digital iti arata cum sa iti adaptezi tehnologic comunicarea de brand intr-o lume aflata in continua miscare

Maia Novolan Maia Novolan - Syscom Digital

Succesul campaniilor de marketing in 2018 continua sa fie definit de nivelul de personalizare a comunicarii, de viralizare si comunitati, dar si de crearea experientelor originale cu ajutorul noilor device-uri si tehnologii. Brandurile care integreaza aceste atribute in comunicarea lor vor avea parte nu doar de atentia, dar si de increderea consumatorilor.

Noi intelegem ca publicitatea si felul in care se fac vanzarile vor fi tot mai puternic influentate de tehnologii si experiente targetate catre consumatori care, la randul lor, sunt tot mai implicati in relatia cu brandurile si cauta povesti de succes si autenticitate. Totul se invarte in jurul continutului si a modului in care interactionam cu userii, iar cand acestea sunt construite cu ajutorul celor mai noi device-uri, experienta este una unica, inegalabila.“, declara Maia Novolan, managing director Syscom Digital, agentie care, combinand instrumente si tehnologii interactive cu mediul digital, implementeaza in Romania proiecte unice de consumer interaction si marketing experiential.

Din recuzita proprie a agentiei fac parte multiple device-uri: infochioscuri special concepute pentru afisajul dinamic cu continut personalizat, diverse booth-uri experientiale senzoriale, totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse in zone publice pentru brand engagement, proiectii interactive ce permit utilizatorilor sa interactioneze in timp real cu o imagine proiectata, ochelari VR care aduc in prim plan senzatiile puternice, plasand utilizatorul in mijlocul evenimentelor, caruseluri foto 360° si chiar drone.

Unul dintre cele mai apreciate si mai des utilizate device-uri este 3Senser. Conceput pentru afisaj dinamic, device-ul 3Senser se poate personaliza in intregime. Este dotat cu camera, touchscreen cu cel putin doua atingeri simultane, suflante de aer si imprimanta pentru fotografii in format fizic.

Abilitatea de a livra o experienta consistenta pe mai multe canale simultan, interactionand cu consumatorii prin intermediul diferitelor device-uri pe care acestia le folosesc face astazi diferenta dintre brandurile adaptate si cele ramase in urma. Cu divizia de Experiential construim in prezent o multitudine de device-uri dedicate interactiunii dintre consumatori si branduri in magazine, la raft si in spatiile adiacente. Este esential pentru retaileri si branduri sa se foloseasca de aceasta tendinta si sa transforme experienta de cumparare intr-una pe cat de user-friendly si eficienta, pe atat de spectaculoasa.”, concluzioneaza Maia Novolan.