Procesul Achizitiilor Publice in Romania

Procesul Achizitiilor Publice in Romania Procesul Achizitiilor Publice in Romania
16 – 18 Noiembrie 2012, Hotel International, SINAIA Procesul achizitiilor publice in România

Ø Practica derularii procedurilor de achizitii publice in anul 2012

Ø Validarea documentatiilor de atribuire

Ø Discutii despre propunerile de modificare a legislatiei privind achizitiile publice

 

LECTOR: Laura COMAN

Expert cu experienta de peste 12 ani in domeniul achizitiilor publice, dintre care in ultimii 6 ani (2006 pana in prezent) acumulata in cadrul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice – ANRMAP.

Unul dintre avantajele acestui curs este faptul ca Dna Laura Coman va poate transmite informatiile la zi, complete si din cea mai autorizata sursa.

PUBLIC TINTA:

Programul se adreseaza atat persoanelor fizice cat si juridice, functionarilor publici din administratia publica centrala si locala, specialistilor din sectorul privat incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii de servicii, produse si lucrari finantate din fonduri publice nationale sau primite de la Uniunea Europeana, dar si altor persoane interesate sa depuna oferte in cadrul acestora.

TEMATICA:

1.    Propunerile de modificare a OUG nr.34/2006 si anume:

1.1. Ridicarea pragului pentru cumpararea directa la nivelul a echivalentului a 30 000 lei;

1.2. Modalitati de verificare a conflictului de interese in cadrul contractelor de achizitie publica;

1.3. modificarea pragurilor pentru  publicarea anunturilor in JOUE etc.

2.    Ordinul ANRMAP nr. 136/2012 reprezentand Notificarea cu privire la incheierea contractelor de achizitie publica/a acordului cadru.

3.    Functia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii – OUG 52 din 08.06.2011, pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30 pe 2006.

4.    Formulare standard ale Procesului – verbal al sedintei de deschidere a ofertelor si Raportul procedurii, aferente procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii – Ordin nr. 302 din 01.06.2011.

5.    Ordin nr. 313 din 29.06.2011 cu privire la interpretarea anumitor dispozitii privind procedurile de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.

6.    Sistemul achizitiilor publice in Romania in noile conditii legislative.

7.    Elaborarea programului anual al achizitiilor publice – instrument managerial.

8.    Dosarul achizitiei publice (documentatia de atribuire, continut si cerinte, criterii de calificare si selectie; criterii de evaluare; documente si formulare solicitate, fisa de date, caietul de sarcini; identificarea surselor de finantare).

9.    Procedurile de achizitii publice: stabilirea procedurii de atribuire a contractului, adecvata pentru diferite tipuri de contracte publice; reguli de participare la procedurile de atribuire – candidat/ofertant, asociat/subcontractant; riscurile in derularea procedurilor de achizitii publice.

10. Cai de evitare a contestatiilor in procesul de achizitie publica, modalitatea de solutionare a contestatiilor de catre C.N.S.C.; evitarea incalcarii prevederilor legale privind achizitiile publice.

11. Sistemul electronic al achizitiilor publice SEAP: publicarea anuntului/invitatiei de participare in SEAP, proceduri speciale, catalogul electronic SEAP: pragul de 40% - modalitati de atingere.

12. Legea 279/2011 pentru modificarea OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.

13. Noi reglemetari in constituirea garantiilor de participare si de buna executie. Praguri minime pentru garantia de participare.

14. Studii de caz, discutii libere si solutii la problemele ridicate de participanti.

ORGANIZARE si PROGRAM:

Program:         Vineri, 16 noiembrie, 1630 – 2000 Sambata, 17 noiembrie, 930 – 1630

Taxa instruire: 750 Lei + TVA; Taxa include suportul de curs si pauzele de cafea.

Discounturi:    3% - 2 persoane;  5% - 3 persoane;  7% - peste 4 persoane

Inscrieri:                    Fax: (021) 319 12 96 / Email: [email protected] / Tel: (021) 202 44 09/

Persoana de contact: Silvan CONSTANTIN, Telefon : 0724 413 568

Servicii Hoteliere (Optional):   Hotel International, SINAIA (16-18 noiembrie)

Cazare SG (2 nopti) + pensiune completa  - 1 legitimatie masa – 850 lei (taxe incluse)

Cazare DB (2 nopti) + pensiune completa – 2 legitimatii de masa – 1050 lei (taxe incluse)

Se poate oferi si doar o singura noapte de cazare, la cerere!

Se ofera cazare gratuita pt insotitor(in aceeasi camera cu participantul). Mic dejun inclus.

Inscrieri:            + Mail: [email protected]   /  7 Fax: (021) 319 12 96

Silvan CONSTANTIN  Mob: 0724 413 568 / Tel: (021) 202 43 25