Perind isi dezvolta afacerea cu un pachet de solutii software unic in Romania

Pachet unic de solutii pentru managementul afacerii Perind

Perind, lider national in productia de maturi si articole de periaj,  implementeaza o suita completa de sisteme software pentru a sustine dezvoltarea afacerii. Compania a ales un pachet unic de solutii pe piata din Romania, iar echipa noastra - Senior Software - lucreaza la customizarea acestora, in functie de nevoile clientului.

Grupul Perind a fost fondat in 1922 si este, in prezent, cel mai mare producator de perii si articole de menaj din Romania. Cu sediul central si baza logistica in Oradea, Perind detine puncte de lucru in doua alte zone ale tarii - Maramures si Prahova - unde desfasoara activitati de prelucrare a lemnului si injectare de mase plastice.

Produsele companiei sunt furnizate pe piata locala printr-o retea nationala de 140 de distribuitori si prin intermediul marilor lanturi de magazine din Romania, fabricarea acestora respectand cele mai inalte standarde de calitate.

Evolutia constanta a afacerii a determinat reprezentantii Perind sa isi continue investitiile in tehnologie pentru a acoperi nevoile de management al unui business atat de complex. Astfel, compania a ales sa implementeze un pachet unic de solutii software in Romania, oferit de compania noastra.

Pentru planificarea si integrarea resurselor si a proceselor interne (financiar-contabile, aprovizionare, productie etc), reprezentantii Perind au ales sistemul SeniorERP, completat de alte solutii specializate pentru gestionarea mai eficienta a anumitor componente de business. Sistemele alese acopera partea de management a resursei umane (HR), zona de depozitare si logistica (WMS), dar si gestionarea canalelor de vanzare: vanzarea pe teren (SFA), reteaua de magazine (POS), comertul online (E-commerce). In plus, pentru urmarirea eficienta a performantei fiecarei functii de business in parte, managerii Perind au hotarat sa implementeze o solutie specializata de analiza si raportare (SeniorVisualBI).

„Cu vechile sisteme aveam anumite restrictii, iar noi ne-am dorit sa lucram cu un furnizor de solutii software puternic si stabil, cu o experienta vasta pe piata, care sa ne ofere solutii pentu o vizualizare mult mai corecta a costurilor de productie, o eficientizare a timpului si un control mult mai mare asupra stocurilor si livrarilor. Practic, ne doream o viziune clara a ceea ce facem pentru a imbunatati procesul decizional. Am ales pachetul de solutii furnizat de Senior Software deoarece am considerat ca sunt indeplinite toate criteriile dorite de noi”, a declarat Oana Ciorba, Acquisitions Manager Perind.

La nivel operational, sistemele implementate vor contribui la imbunatatirea productivitatii si reducerea timpilor de lucru prin automatizarea activitatilor manuale repetitive (precum facturarea comenzilor). In plus, noile sisteme vor determina cresterea acuratetii datelor, dar si a disponibilitatii acestora datorita operarii in sisteme integrate care faciliteaza transmiterea informatiilor in timp real. Mai mult, prin conectorul de tip EDI, schimbul de documente cu IKA va fi gestionat mai usor.

In zona de vanzari, sistemele vor asigura o eficienta crescuta a activitatilor de pe teren, iar prin platforma de comert electronic personalizabila, se va obtine o vizibilitate mai mare a produselor pe piata.

In ceea ce priveste operatiunile de logistica din cadrul companiei Perind, softurile vor sustine cresterea nivelului de onorare a comenzilor si optimizarea spatiului de depozitare prin asigurarea trasabilitatii complete a stocurilor. Mai mult, Perind a ales sa-si completeze softurile de gestiune cu echipamente hardware precum cititioare coduri de bare si imprimante termice pentru automatizarea depozitului. Totodata, capacitatea de control si analiza, necesare managementului in procesul decizional, va creste ca urmare a usurintei cu care sistemele comunica intre ele, astfel fiind asigurat si accesul rapid la date corecte si relevante pentru companie.

De asemenea, instrumentul de raportare va oferi echipei Perind posibilitatea de a realiza analize complexe de business doar din cateva click-uri, prin dashboard-uri intuitive. Acest aspect va determina urmarirea cu usurinta a evolutiei cheltuielilor si vanzarilor pe fiecare canal de vanzare in parte si nu numai.

Utilizand suita noastra de softuri, reprezentantii Perind isi vor atinge mai usor obiectivele de marire a gamei de colaboratori si, mai ales, de crestere a vanzarilor, odata cu dezvoltarea zonei de comert online. In plus, managerii companiei vor avea o viziune clara asupra activitatilor companiei si a strategiilor pe care trebuie sa le abordeze pentru sustinerea dezvoltarii dorite.