PayPoint Romania anunta rezultatele pentru anul financiar 2015 – 2016

60,2 MILIOANE TRANZACTII PLATI FACTURI, IN CRESTERE CU 12,7%, EFECTUATE PRINTR-O RETEA NATIONALA DE PESTE 10.000 PUNCTE DE PLATA 

PayPoint plc, principalul operator de plati in numerar si online din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, raporteaza pentru Romania rezultate pozitive pentru anul financiar 2015-2016. Astfel, compania a inregistrat pe plan local in decursul acestui an un volum de 60,2 milioane tranzactii plati facturi, in crestere cu 12,7% comparativ cu anul precedent. Totodata, sunt raportate cresteri semnificative si pe celelalte segmente de plati, de la cel al incarcarii electronice a cartelelor telefonice preplatite, la transferul de bani sau plata contravalorii rovinietei.

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania, a declarat: „In 2008, cand am lansat pe plan local serviciul de plati facturi, obiectivul de a pune la dispozitia consumatorilor o retea nationala de 10.000 de magazine partenere era cu siguranta unul extrem de ambitios. Faptul ca acum putem anunta depasirea acestui prag este pentru noi o mare reusita. Indiferent ca sunt magazine mici de proximitate sau fac parte din mari retele internationale, comerciantii joaca un rol crucial in business-ul nostru. Succesul PayPoint este legat de succesul comerciantilor parteneri, iar implicarea lor are o contributie esentiala: doar impreuna putem oferi comunitatii servicii la standarde inalte de calitate. Fiecare punct de plata adaugat in acesti ani si fiecare nou serviciu disponibil pe terminalul PayPoint ne-a ajutat sa fim tot mai aproape de consumatori si sa raspundem din ce in ce mai bine nevoilor acestora. Am cladit cel mai generos si variat portofoliu de plati existent in piata, disponibil prin cea mai extinsa retea de puncte de plata; pentru consumatori, acest lucru se traduce prin posibilitatea efectuarii tuturor platilor sigur si rapid, printr-un singur drum la magazinul lor PayPoint din apropiere. Le multumim consumatorilor pentru cele peste 60 de milioane de plati efectuate cu incredere prin PayPoint si ii asiguram ca vom depune in continuare eforturi pentru a le oferi experiente de plati din ce in ce mai variate.”

In decursul anului financiar, PayPoint a semnat acorduri de colaborare cu douazeci si patru de noi furnizori parteneri, ajungand la un portofoliu de 119 jucatori importanti din industrii variate, cu acoperire locala sau nationala. Din perspectiva serviciilor oferite, anul financiar incheiat a insemnat consolidarea pozitiei in segmente relevante de plati, precum cel de utilitati, telecom sau cel financiar-bancar. Totodata, o alta reusita e marcata de extinderea la nivelul intregii retele a disponibilitatii serviciului de incasare a platilor pentru rovinieta.

Pentru a asigura accesul unui numar cat mai mare de consumatori la beneficiile sistemului, PayPoint si-a crescut reteaua cu 907 magazine partenere in perioada analizata, avand in prezent peste 10.200 puncte de plata la nivel national. Aceasta extindere a fost posibila prin semnarea de parteneriate cu sute de magazine de proximitate din zone urbane si rurale, dar si cu retele mari, cu acoperire nationala.

Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anuntare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru anul financiar 2015-2016, incheiat la data de 31 martie 2016.

La nivelul Grupului PayPoint, rezultatele sunt de asemenea favorabile. PayPoint plc. a raportat un volum de 818,7 milioane tranzactii, in crestere cu 0,7% fata de volumul raportat in anul precedent, iar valoarea totala a tranzactiilor a depasit nivelul de 14 miliarde lire sterline. La nivelul intregului grup, au fost anuntate venituri nete de 123,6 milioane lire sterline, in crestere cu 0,4 % fata de anul anterior.

Dominic Taylor, Chief Executive al PayPoint plc., a declarat: „Am realizat progrese semnificative intr-un an cu numeroase provocari. PayPoint deserveste milioane de persoane prin activitatile de zi cu zi, operand in numele celor mai importante organizatii din segmentul serviciilor pentru consumatori din Marea Britanie si Romania. Un rol extrem de important il joaca retelele noastre de comercianti parteneri, de neegalat in termeni de acoperire si accesibilitate. PayPoint Romania continua sa fie liderul pietei de plati facturi prin puncte de retail, realizand progrese considerabile si in consolidarea altor servicii care completeaza segmentul principal de plati.”