Evenimentul BACK 2 BUSINESS 3rd edition Bucharest a strâns 400 dintre cei mai importanți lideri de business

BACK 2 BUSINESS BACK 2 BUSINESS

Evenimentul internațional BACK 2 BUSINESS a revenit cu cea de-a treia ediție în București, pe data de 11 martie 2019, la hotel JW Marriot. Evenimentul s-a bucurat de prezența a aproximativ 400 de oameni de afaceri și lideri din mediul național și internațional de business. Participanții au fost și membri ai celor peste 15 Camere de Comerț, ai ambasadelor din România și ai diferitelor asociații ale oamenilor de afaceri din România.

BACK 2 BUSINESS a creat un context internațional în care toți participanții au avut ocazia de a iniția oportunități de business cu aplicabilitate în țară și în străinătate. Cu un mediu de afaceri din ce în ce mai complex care nu se mai rezumă doar la nivel național, extinderea rețelei de parteneri peste hotare reprezintă diferența dintre stagnare sau dezvoltare.

A treia ediție a evenimentului a avut drept scop inițierea unui dialog internațional între lideri de afaceri, obiectiv îndeplinit în cadrul evenimentului prin intermediul platformei online în care participanții au programat întâlniri cu posibili parteneri de business. Odată confirmate, cele peste 140 de întâlniri au avut loc în Business Lounge-ul special creat în cadrul evenimentului.

Participarea la eveniment a însemnat pentru companii, pe lângă expunere, șansa de a fi mai aproape de comunitatea de business internațională prin intermediul pachetelor de sponsorizare. 22 de companii s-au alăturat în calitate de sponsori, precum: CBC Finance, Stalinskaya, Alira, Expert Cargo Internațional, L’Arogante, Nestlé, Nomade Communication, Marks&Spencer, Santa Fe Relocation, CV Expert Contabil, Gosselin Mobility, Talent Center, FiNEXPERT, Daytour, Marcom Hub, Ramboll, Weco Travel. Printre partenerii internaționali s-au numărat: COBCOE, The Corporate Group, FARAZAD INVESTMENTS, MoneyCorp și Oil & Gas ALLIANCE. Alături de noi în calitate de parteneri media au fost: revista Careers & Business, IBC Focus, DeBizz, P&A Services & Events și EMEA.

Anul acesta au fost alături de noi 2 speakeri deosebiți: doamna Paula Pirvanescu, Secretar de Stat, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat și domnul Dragoș Pislaru, Partner Civitta România.

Data de 12 martie a marcat masterclass-ul susținut de guest speakerul de anul acesta -  Roger Harrop, intitulat “WIN! How to succeed in the new game of business”,  care face parte din seria discursurilor adunate sub conceptul de ”Staying in the Helicopter®”. Roger Harrop, The CEO Expert, este autor și speaker internațional prezent în Top 10 Management & Strategy Speakers Worldwide. Prezentarea acestuia s-a axat asupra modalităților prin care afacerile pot fi dezvoltate simplu și aplicat. Roger Harrop a îmbinat experiența profesională cu informații exhaustive și a reușit să ofere participanților perspective aplicabile asupra conceptului de leadership.