Etapa a doua a proiectului Lidl „Viitorul Sef de Magazin” – Managerii de Magazin primesc autoturisme

Managerii de Magazin, absolventi ai proiectului „Viitorul Sef de Magazin”, derulat de Lidl Romania, au primit autoturisme din partea companiei, in cadrul unui eveniment dedicat. Astfel, Managerii de Magazin Lidl din magazinele din toata tara au intrat in posesia autoturismelor Skoda Rapid, promise de companie.

Proiectul „Viitorul Sef de Magazin”, demarat de Lidl in luna mai a anului curent, are ca obiectiv perfectionarea sefilor de magazin din intreaga tara, oferindu-le posibilitatea de a-si imbunatati competentele manageriale si de leadership. Aceasta initiativa ampla reprezinta totodata o recompensa pentru Echipa de Succes, formata din angajatii Lidl ce lucreaza impreuna pentru a oferi zilnic romanilor, in zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun pret, direct de la producatori, intr-o larga varietate de sortimente.

„Acest proiect este unul revolutionar pentru piata din Romania, inovand in dezvoltarea strategica a resurselor umane din prima linie a business-ului Lidl – zona de interactiune directa cu clientii nostri. Managerii de Magazin, alaturi de echipele lor, sunt cei cu care clientii interactioneaza zi de zi si au un rol cheie in activitatea noastra. De aceea, prin acest program de perfectionare, dar si prin beneficiile oferite, dorim sa le demonstram ca apreciem eforturile depuse de ei si dedicarea lor si ca ii sprijinim sa-si atinga potentialul,” a declarat Dl. Frank Wagner, Director National de Vanzari, Membru al Consiliului de Conducere Lidl Romania.

Autoturismele oferite Managerilor de Magazin fac parte din pachetul atractiv de beneficii oferit in semn de apreciere pentru implicarea lor. Acesta se adauga dotarilor si avantajelor suplimentare, dar si evenimentelor de scolarizare si dezvoltare profesionala la care Managerii au acces. Investitiile facute in proiectul „Viitorul Sef de Magazin” sunt estimate a se ridica la 5 milioane de euro.

„Lidl crede in angajatii sai, iar dezvoltarea acestora este una dintre prioritatile noastre. Prin perfectionarea si calificarea sefilor de magazine, Lidl investeste in viitorul lor, in performanta, facand un pas esential catre excelenta manageriala. Autoturismele primite de catre sefii de magazine sunt expresia aprecierii pe care le-o purtam pentru activitatea pe care o indeplinesc. Ne dorim ca ei sa evolueze in continuare in cadrul acestui program, sa se dezvolte ca manageri desavarsiti si sa isi sprijine echipele pe calea catre succes,” a declarat Dl. Antoniu Radu, Director National Administrativ, Membru al Consiliului de Conducere Lidl Romania.

Organizat in fiecare regiune in parte, evenimentul in cadrul caruia Managerilor de Magazin le-au fost predate autoturismele a pus din nou in lumina importanta activitatii lor, ca nucleu al echipelor de angajati a fiecarui magazin Lidl din tara. Ceremonia de inmanare a cheilor autoturismelor a reprezentat un nou pas facut in formarea noii generatii de Manageri de Magazin Lidl. Odata cu receptionarea autoturismelor de serviciu, acestia au aflat si toate informatiile legate de utilizarea si mentenanta acestora.

Reteaua Lidl Romania numara, in momentul de fata, un total de 190 de magazine in toata tara si peste 4.200 de angajati.