Eficientizarea proceselor de business cu ajutorul unui integrator de print

Călin Pascu, General Manager - Agenția de Print Călin Pascu, General Manager - Agenția de Print

Implementarea campaniilor integrate de marketing, care se desfășoară pe mai multe canale de comunicare, necesită implicarea unui număr semnificativ de departamente, a căror membrii trebuie să lucreze într-o manieră omogenă.

Conceptualizarea și implementarea unei campanii integrate poate întâmpina dificultăți sau întârzieri din cauza obiectivelor diferite ale departamentelor de Marketing și Achiziții, a lipsei de experiență în găsirea soluțiilor de print, a formatelor care nu corespund cerințelor tipografiilor, a firmelor de curierat care nu livrează la timp și nu numai. Toate acestea sunt disruptive pentru fluxul de lucru al departamentelor și influențează în mod negativ performanțele generale ale companiei.

Derularea campaniilor care integrează elemente de print la nivel național sau internațional presupune gestionarea atentă a tuturor aspectelor, de la simpla realizare a designului în formatul corect, la găsirea celei mai bune soluții de print și până la distribuirea materialelor. În urma efectuării unui audit, decidem care sunt cele mai bune soluții de tipar. Serviciile noastre de consultanță personalizată eficientizează fluxul de lucru dintr-un departament sau între două sau mai multe departamente prin faptul că account managerul reușește să comunice clar și rapid cu persoanele implicate din companie, optimizând procesul de luare a deciziilor, spune Călin Pascu, Manager General Agenția de Print.  

Nevoia de gestionare corectă a fiecărei etape din procesul de print se datorează faptului că orice eroare implică investiții suplimentare de timp și de bani, fapt care impactează negativ compania: „Campaniile care includ materiale tipărite și distribuite la nivel național sau internațional sunt complexe și, de multe ori, generează mari provocări brandurilor. O companie de print management preia aceste responsabilități și le optimizează, astfel încât rezultatul final să fie cel dorit. Mai mult decât atât, account managerul dedicat proiectului găsește soluțiile optime, le implementează și le supervizează. Am dezvoltat strategii aplicate prin care oferim sprijin clienților noștri în eforturile lor de eficientizare a proceselor de business, adaugă Călin Pascu, Manager General Agenția de Print.