Cu ocazia Lunii Sanatatii Orale, Colgate reaminteste: Doua minute de periaj dentar fac diferenta

Colgate, lider mondial in ingrijirea orala, demareaza in luna martie campania nationala “Doua minute fac diferenta”, prin care incurajeaza consumatorii sa aiba o perspectiva de ansamblu asupra sanatatii lor, reamintindu-le ca ingrijirea orala este o investitie in sanatatea intregului organism. Actiunea, organizata cu ocazia Lunii Sanatatii Orale, campania emblematica desfasurata de Colgate in fiecare an pe parcursul lunii martie cu scopul de a incuraja obiceiurile sanatoase de igiena orala, este un raspuns al companiei la statisticile ingrijoratoare privind obiceiurile de periaj dentar.

Un zambet sanatos si frumos a devenit unul dintre cele mai ravnite “accesorii” ale momentului si, pentru un astfel de rezultat, una dintre cele mai importante reguli este respectarea duratei minime a periajului dentar. Organizatia Mondiala a Sanatatii recomanda ca durata acestuia sa fie de cel putin doua minute, in timp ce medicii specialisti sunt de parere ca durata minima trebuie extinsa pana la trei minute. Din pacate, cifrele sunt alarmante din acest punct de vedere: europenii aloca in medie 45 de secunde periajului dentar, in conditiile in care dupa un minut de periaj, doar 27% din placa bacteriana este eliminata. 

Ce poti face pentru sanatatea ta in doua minute?

Daca aloci doua minute pentru un periaj corect al dintilor, poti evita nu doar complicatiile dentare, ci si afectiuni ale intregului organism. Astfel, avand in vedere ca in fiecare zi alocam timp multor activitati, poate uneori lipsite de importanta, Colgate reaminteste ca acest mic “efort” este extrem de important.

Pentru a motiva consumatorii sa aloce mai mult timp unui periaj dentar corect, campania ”2 minute fac diferenta” include o serie de actiuni in marile magazine din tara. Prin intermediul unui chestionar pe tableta, consumatorii pot afla informatii despre obiceiurile corecte de ingrijire orala, precum si despre tehnologia gamei Colgate TotalTM. Aceasta dispune de un sistem avansat ce lupta impotriva bacteriilor, aderand la dinti si gingie, pentru a oferi protectie timp de 12 ore pentru o gura sanatoasa. Astfel, consumatorii sunt incurajati sa testeze si cea mai recenta pasta de dinti din cadrul gamei, Colgate Total Visible ActionTM, ce beneficiaza de o tehnologie revolutionara de schimbare a culorii din alb in albastru in timpul periajului, oferind senzatia de curatare a dintilor si prin elementul de culoare. Totodata, toti cei care cumpara o pasta de dinti din gama Colgate Total™ din magazinele participante in campanie vor putea castiga instant o clepsidra sau un cronometru.

In plus, pe durata intregii campanii, consumatorii pot castiga produse de igiena orala pentru intreaga familie, in cadrul concursului organizat la matinalul ProFM, raspunzand intrebarilor despre obiceiurile lor de ingrijire a sanatatii din fiecare dimineata. 

Mai multe informatii despre Luna Sanatatii Orale si produsele Colgate sunt disponibile pe www.colgate.ro  si pe pagina oficiala de Facebook Colgate Romania.

 

 

 

Informații de contact

Nume Companie

Colgate

Persoana de contact

Irina Gonta, Junior Media Associate

Telefon

0756045029

E-mail