Ce solutie CRM alegi pentru managementul clientilor tai?

Succesul oricarei companii care furnizeaza produse si servicii se masoara la final de an, cand se trage linie si se calculeaza profitul. In domeniul vanzarilor, unul in care schimbarile sunt la ordinea zilei, o solutie CRM (sau Customer Relationship Management) moderna este cea care iti va eficientiza cu adevarat activitatea pentru ca tu sa iti indrepti si mai mult atentia catre metode de a raspunde cerintelor clientilor tai.

In acest sens, Charisma CRM, solutie dezvoltata de TotalSoft, cel mai important furnizor de solutii ERP din Romania, este varianta cea mai buna prin care echipa ta de vanzari poate obtine o rata a conversiilor (din lead-uri in clienti) mai mare, precum si clienti mai multumiti de ceea ce ofera compania ta.

 

De ce sa alegi o solutie CRM creata de TotalSoft?

In primul rand, aceasta solutie CRM permite unificarea tuturor informatiilor cu privire la interactiunile companiei cu clientii si prospectii si le stocheaza intr-o baza de date unica, disponibila pentru toti angajatii.

Pe de alta parte, un alt avantaj al solutiei Charisma CRM reprezinta faptul ca ii ofera managerului de companie un instrument de control si de urmarire atenta a vanzarilor realizate vs target, a KPI-urilor la nivel de echipa si individual, a atentiei cu care sunt tratate leadurile, dar si mai multe informatii pentru activitatea de vanzari (precum si pastrarea istoricului colaborarii cu clientii, indiferent daca componenta echipei de vanzari se schimba).

 

Functionalitatile principale ale Charisma CRM

Prima si cea mai importanta functionalitate a acestei solutii CRM este reprezentata de inregistrarea datelor de baza despre clienti – nume, adrese, produse achizitionate, facturi, garantii etc., precum si a interactiunilor cu ei de-a lungul timpului.

Pe de alta parte, aceasta solutie CRM este cu atat mai eficienta cu cat, in cazul companiilor mari, un client poate relationa cu mai multi angajati, de la care el asteapta sa fie la curent cu ce s-a stabilit in interactiunile anterioare. Sau o mai poate face prin telefon, mail, Social Media etc.

Prin implementarea Charisma CRM, o companie poate atrage de partea ei mai multi clienti, sa ii fidelizeze si astfel, sa duca interactiunea la rangul de exceptional. Mai mult, ofera si cea mai buna alternativa de a-si concentra si mai mult eforturile de marketing catre produsele/serviciile de care acestia sunt cei mai interesati.

Insa beneficiile solutiei Charisma CRM nu se opresc aici. Aceasta solutie este instrumentul care iti poate ajuta compania sa gestioneze rapid, corect si eficient relatiile cu clientii si reducerea timpului alocat procesului de vanzare prin:

- gestionarea corecta si rapida a relatiei cu clientii companiei, simplificand procesul de gasire a informatiilor – datorita unei interfete familiare, ce permite si o raportare completa si integrata.

- urmarirea si valorificarea clientilor potentiali si a oportunitatilor companiei

- reducerea timpului alocat procesului de vanzare si cresterea numarului de vanzari

- eficientizarea procesului de marketing si promovare

- diminuarea costurilor

- cresterea eficientei angajatilor – prin unificarea tuturor informatiilor din departamentele de vanzari, marketing si suport clienti.

Daca si tu cauti sa iti imbunatatesti relatia cu clientii, compania ta are nevoie de o solutie CRM moderna, asa cum este Charisma CRM. Cu o experienta vasta in domeniu si proiecte de succes, care vorbesc de calitatea serviciilor prestate, apeleaza cu incredere la specialistii TotalSoft.

Informații de contact

Nume Companie

Charisma

Persoana de contact

Charisma

Telefon

021 335 17 09

E-mail