Best Digital MIXX, Best Interactive Experience si Most Experimental and Innovative Campaign pentru Kinecto Isobar la IAB MIXX Awards 2018

trofee Kinecto Isobar IAB MIXX Awards 2018 Kinecto Isobar IAB MIXX Awards 2018

Agentia de digital Kinecto Isobar a reusit sa cucereasca trei dintre cele mai importante premii ale serii, in cadrul galei IAB MIXX Awards 2018. Astfel, agentia s-a impus cu campania uncut.ro, realizata pentru Greenpeace Romania, cucerind titlurile de “Most Experimental and Innovative Campaign” si “Best Digital MIXX”. 

In cadrul IAB MIXX Awards 2018 s-au inscris 28 de agentii (atat digitale cat si media, independente sau parte a grupurilor internationale, precum si publisheri - pentru prima data).

Kinecto Isobar si Greenpeace Romania si-au dorit ca sunetul padurii sa ajunga cat mai departe, astfel incat importanta protejarii padurilor noastre sa fie inteleasa de cat mai multi oameni. uncut.ro – este un site de unde se poate asculta si descarca gratuit primul album muzical lansat de padurile virgine de la noi din tara.

Pentru inregistrarea albumului s-au captat si prelucrat sunete reale din padurea virgina Museteica, din masivul Fagaras, pe parcursul verii. Sunetele prelucrate au fost oferite formatiei Coma, care le-a integrat in varianta acustica a piesei Cel mai Frumos Loc De Pe Pamant si a filmat, special pentru campanie. Ulterior, s-au alaturat campaniei, cu piese noi si videoclipuri, Pixels si Moonlight Breakfast. 

„Ne-am dorit sa punem si noi umarul pentru cauza padurilor din tara, avand in vedere situatia tragica in care ele se afla si totodata importanta lor enorma. Proiectul pleaca de la o idee simpla: cum ar fi daca peste paduri s-ar asterne linistea? Asadar, vrem sa reamintim oamenilor de ce padurile sunt o comoara si de ce merita ele protejate facand apel la un simt special: auzul. Suntem fericiti ca am strans alaturi de noi oameni care ne-au impartasit dorinta si au contribuit enorm la realizarea campaniei - parteneri cum ar fi Coma, Creative Laboratories, Blue Cat Productions, fara sa uitam bineinteles de oamenii dedicati din Greenpeace Romania. Speram ca eforturile noastre sa aiba un rezultat, chiar daca pare mic – e nevoie doar de un branci ca bolovanul sa se puna in miscare,” a declarat Silvia Marinescu, creative strategist Kinecto Isobar.

Echipele care au contribuit la succesul campaniei uncut.ro au fost urmatoarele:

Echipa Kinecto Isobar: Silvia Marinescu – Creative Strategist; Andrei Dumitrescu – Senior Art Director; Marius Vlad – Head of Design; Raluca Simion – Account Director 
Radu Ionescu – Creative Director.

Echipa Greenpeace: Valentin Salageanu, coordonator campanie paduri si biodiversitate; Irina Bandrabur, digital ninja; Carla Donciu, discreet tree hugger& clean energy primadonna. 

Parteneri: COMA, Creative Laboratories, Blue Cat Production, Plan 9 Software. 

Studiul de caz poate fi urmarit aici:  www.youtube.com/watch?v=VeEWYgZhR7s&feature=youtu.be   

„Intr-o societate condusa de un consumerism peste limite, uitam din ce in ce mai mult de lucrurile care ne sunt indispensabile. Sunt mandru ca am putut sa iau parte la un proiect care a facut oamenii sa inceapa sa realizeze importanta naturii in vietile noastre. Totodata ma bucur ca exista personaje publice cunoscute, trupe, influenceri, care se implica activ in astfel de cauze, ii felicit ca o fac din suflet si nu pentru imaginea proprie, ci pentru ca stiu si cred ca pot schimba ceva din pozitia in care se afla. In final, premiul inseamna pentru mine incredere si optimism in ceea ce priveste perceptia oamenilor”, a adaugat Marius Vlad, head of art Kinecto Isobar.

Cel de-al treilea trofeu al serii a fost “Best Interactive Experience”, castigat pentru campania “H.ELL Cyber Cursed”, client Bitdefender Enterprise. 

Punctul de pornire al campaniei a fost atacul cibernetic WannaCry care a fost foarte aproape de a distruge lumea corporate. A afectat peste 200.000 de calculatoare, din peste 100 de tari, si a creat pagube de miliarde de dolari. Cand s-a instalat haosul, capacitatile de detectarea avansate ale Bitdefender au interceptat pericolul cu mult inainte de informarea oficiala. Astfel, Bitdefender Enterprise si-a dovedit inca o data eficienta. 

Agentia a folosit aceasta oportunitate pentru a transmite mai departe acest succes, folosind infotainmentul, printr-un proiect inedit realizat in colaborare cu Super Erou Astfel, Kinecto Isobar a creat un caracter de bandă desenată H.ELL Cyber Cursed. Hugh Ellington este un ofiter de securitate aparent obisnuit care ar fi putut cauza sfarsitul lumii. El trece de la functia de Chief Information Security Officer in cadrul unei companii oarecare la statutul de purtator al vinei unui dezastru mondial. Securitatea slaba a companiei in care este angajat ajuta din greseala la raspandirea virusului la aproape intreaga populatie a planetei. Povestea sa pre si post apocalipsa prinde realitate printr-un web-comic interactiv ce beneficiaza de o experienta multimedia imersiva. 

„Cand s-a terminat acest proiect eram foarte fericita pentru ce a iesit si mandra de echipa mea. In acest context, un premiu reprezinta cu atat mai mult o bucurie enorma. Sa vezi ca munca ta si a echipei este apreciata si recunoscuta conteaza foarte mult si te face sa visezi si mai departe,” a declarat Lorena Ciobanu, Account Manager Kinecto Isobar. 

„Ma bucura faptul ca a iesit un proiect superb pentru un target foarte nisat pe partea de enterprise, iar premiul dovedeste ca digitalul nu este doar despre social media si performance, ci oamenii inca isi tanjesc dupa povesti bine spuse in experiente web inedited,” a adaugat Marius Vlad.

Echipa Kinecto Isobar a fost formata din: Vasi Tanase – Creative Strategist; Marius Vlad – Head of Art; Andrei Dumitrescu – Art Director; Alin Enulescu – Art and Video; Lorena Ciobanu – Account Manager; Olivia Pop  – Copy; Cristi Grigoratos - Account Executive; Catalina Pirvu – Account Executive; Carmen Simion – New Business Director Dentsu Aegis Network.
 
Echipa clientului: Alison Harris - Worldwide Head of Enterprise Digital Marketing; 
Ema Negrisan – Content Marketing Manager Bitdefender Enterprise. 

“Aceste premii inseamna foarte mult pentru noi. Ne bucuram mult ca am primit recunoasterea bine meritata tocmai pentru doua campanii in care am pus foarte mult suflet si in care am crezut foarte mult. Le multumim mult clientilor pentru ca fost foarte deschisi si au lucrat cot la cot cu noi, pentru a reusi sa lansam aceste proiecte frumoase,” a concluzionat Laura Birzu, Managing Director Kinecto Isobar.

Studiu de caz: www.youtube.com/watch?v=ZtskDMdaoBQ&feature=youtu.be  

Castigatorii IAB MIXX Awards vor fi recomandati pentru competitia internationala - IAB MIXX Europe 2019, care va avea loc in cadrul evenimentului INTERACT de la Varsovia, in iunie anul viitor.

Aceste trei trofee se alatura in vitrina altor trei reusite din cadrul editiilor precedente IAB MIXX Awards: „Tuborg Party Manager” – Tuborg - Brand Awareness and Positioning (2012), „Bursa Binelui” – BCR - Best Native Advertising Campaign/Project (2013) si  „Visit Bogata” – Best Digital PR Campaign (2016). 

Despre Kinecto Isobar
Fondata in 2002, Kinecto este una dintre cele mai importante agentii de comunicare digitala din Romania. Incepand cu 2013 Kinecto este parte din Isobar, o agentie globala de servicii digitale de marketing, a carei misiune este de a oferi idei fara frontiere activate de tehnologie, de a transforma afacerile si brandurile. Isobar reuneste peste 4500 de pionieri digitali in peste 45 de piete din intreaga lume. 

Despre Dentsu Aegis Network
Dentsu Aegis Network activeaza in Romania cu 6 branduri: Carat, Vizeum (agentii de media), Kinecto Isobar (agentie de digital advertising), iProspect (digital performance), Posterscope (out of home) si The Story Lab (productie si distributie de content premium). La nivel mondial, Dentsu Aegis Network ofera clientilor servicii de expertiza in media, comunicare digitala si servicii de creatie publicitara. Grupul opereaza in 145 de tari din intreaga lume, cu peste 45.000 de specialisti dedicati.

  •