Altex revine la comunicarea carismatică prin care s-a consacrat, în noua campanie corporate semnată DDB România

Altex campanie etichete electronice campanie etichete electronice

Altex, liderul pieței de retail, și cel care mereu a injectat ”normalitate” în viața românilor, pune accentul pe o serie de servicii moderne, menite să transforme experiența consumatorilor la cumpărături într-una completă, în cea mai nouă campanie corporate.

 

,,De 30 de ani, Altex rămâne fidel misiunii de a face tehnologia accesibilă tuturor românilor, prin produse de calitate, la cel mai mic preț din piață. Suntem un brand care mereu își actualizează serviciile, pentru a fi ȋn pas cu vremurile și cu nevoile clienților. Ȋn 2021, pentru noi, este normal ca prețurile să fie actualizate, ȋn timp real, ȋn magazinele fizice, la fel ca și ȋn online. La fel de normal este ca doi curieri să livreze produsele voluminoase, până ȋn casa clientului. Am ales să comunicăm aceste două servicii, ȋn cea mai nouă campanie corporate, ȋntr-un mod lejer și cu umor, ȋn stilul Altex”, spune Carmen Căpitănescu, marketing manager Altex România.

 

Cele două spoturi TV, lansate acum, care promovează etichetele electronice din magazine și livrarea cu doi curieri, pun accentul pe o serie de situații în care beneficiile sunt prezente în contexte improbabile, prin contrast, găsindu-și natural locul în magazinele Altex.

 

Astfel, agenția de creație DDB România, a evidențiat doi factori: consistență (consolidarea în continuare a universului recognoscibil românesc și diferențiatorul de brand, printr-o nouă infuzie de umor și „flavour” local) și memorabilitate (axarea pe găsirea de formule creative care să pună informația pur funcțională într-o manieră simplă, dar amuzantă și de neuitat).

 

„Halatul, halatul, cât e halatul? Țineți minte? Ei bine, avem marfă proaspătă-n galantarele comunicării. Povești neaoșe, îndrăznețe și cu umor. Altex până-n măduva oaselor – cu tarabe, cu Obor, cu sarmale și bineînțeles cu “personaje”. Cu niscaiva suprarealism, ingredient necesar în a defini o realitate românească. S-a râs mult, s-a discutat aprins, a ieșit frumos, mulțumesc echipa Altex, mulțumesc colegi!”, a spus Ștefan Vasilachi, Creative Director al DDB.

 

Spotul de la restaurant comunică serviciul de livrare în doi oameni, care se asigură că indiferent de unde este făcută achiziția produselor agabaritice (online sau offline), livrarea se face la adresa indicată de client, fără bătăi de cap. De asemenea, oferă și posibilitatea ca electrocasnicele vechi să fie preluate cu această ocazie, gratuit, dacă se menționează acest aspect în momentul efectuării comenzii.

 

Spotul de la piață vorbește despre etichetele electronice din magazinele fizice, unde prețurile se actualizează de mai multe ori pe zi, rapid, și se armonizează cu cele din online. Dacă în online alinierile se făceau instant, în offline operațiunea era mai greu de realizat, până acum. Digitalizarea acestui proces avantajează clientul, dar și economisește timp pentru echipele din magazine, iar acest timp este dedicat consultanței de specialitate. În plus, prin digitalizare, brandul menține, în continuare, promisiunea celui mai mic preț din România.

 

Campania a început pe 21 decembrie și se desfășoară pe TV, radio, online și instore (rețeaua de magazine Altex).

 

Echipele care au contribuit la realizarea campaniei sunt formate din:

 

ECHIPA ALTEX:

Carmen Căpitănescu - Manager Marketing

Mihaela Petrica - Marketing Campaign Manager Altex

 

ECHIPA DDB România:

Ștefan Vasilachi - Creative Director

Teodor Minea - Senior Art Director

Alexandru Iliescu - Copywriter

Roxana Țâmpău - Managing Director

Karina Condei - Strategic Planner

Cătălina Biro – Account Director

Marian Mihăilescu – Senior DTP

 

 

Despre ALTEX România

 

Altex este lider pe piața de retail din România, cu peste 120 de magazine deschise în țară. În aproape trei decenii de la ȋnființare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare, ȋn liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România.

 

Încă de la ȋnceput, compania Altex și-a propus să ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor și soluții de finanțare accesibile.

 

Serviciul de 2X diferența versus alte magazine online sau offline asigură clienților cel mai mic preț din România.

 

Altex și-a diversificat, de-a lungul timpului, și serviciile, nu doar produsele. Pentru a-și ajuta clienții să aibă acces la finanțare, Altex a înființat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluții optime de finanțare la dobânzi scăzute, pentru achiziția articolelor de pe website și din rețeaua națională de magazine. Din 2021, prin serviciul Altex Travel, clienții Altex au posibilitatea să ȋşi achiziționeze vacanțe direct din magazinele Altex și Media Galaxy, dar și online, pe www.altextravel.ro.

 

Despre DDB România

 

DDB România este agenţia de creaţie membră The Group.

 

The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenţii specializate în servicii de creaţie, media, digital, branding, relaţii publice, producţie, marketing experienţial și evenimente speciale.