10 ani de activitate Tipro au generat peste 5.000 de clienți mulțumiți

Tipro Tipro

Tipro, una dintre cele mai dinamice tipografii digitale de pe piața românească, lansează noul site al companiei odată cu aniversarea a 10 ani de activitate. Prin acest proces de rebranding, compania vine în întâmpinarea provocărilor pe care contextul actual de business le oferă și își propune să creeze o legătură cât mai strânsă cu toți partenerii săi.

Credem că o companie, pentru a avea succes în contextul socio-economic actual, trebuie să evolueze împreună cu tendințele de consum. Ne propunem să furnizăm cele mai bune produse și să oferim cele mai moderne servicii de tipografie digitală. Cei peste 5.000 de clienți pe care i-am avut în 10 ani de activitate ne dau încredere în munca noastră, dar și certitudinea faptului că eforturile noastre de a înțelege expectanțele fiecăruia dintre ei s-au materializat în tipăriturile de care aveau nevoie, spune Florin Micu, Managing Partner Tipro.

La 10 ani de la înființarea companiei, Tipro întâlnește cerințele clienților și investește într-o formulă mai complexă a site-ului, menită să ofere utilizatorilor o experiență plăcută la navigare. Astfel, aceștia pot realiza un cont unde sunt salvate toate comenzile și, în funcție de materialele pe care și le doresc, beneficiază de explicații suplimentare la fiecare produs și de ajutor în configurare. Mai mult decât atât, schema de configurare evaluează proiectul și generează prețul final al comenzii, permițând utilizatorului să personalizeze materialul în funcție de buget. Noua formă a platformei permite clientului să facă plata online și să urmărească traseul comenzii până în momentul în care echipa Tipro notifică finalizarea proiectului prin e-mail și sms. Astfel, clientul beneficiază de transparență totală și de control pe parcursul întregului proces.

Înființată în 2009 și având la bază o viziune a dezvoltării continue, Tipro își fundamentează activitatea pe dorința de a pune la dispoziția companiilor cele mai potrivite materiale de print, indiferent de domeniul în care acestea activează. Tiprografia dispune de echipamente performante, tehnologie care permite echipei să asigure servicii de tipărire pentru companii și agenții de advertising.

Piața de print din România are o dinamică remarcabilă și companiile țin pasul cu  noile exigențe și trenduri pe care consumatorii le adoptă. Strategiile de comunicare devin tot mai creative, tehnologiile care apar generează oportunități de a inova, iar datoria noastră este să înțelegem aceste schimbări pentru a le putea oferi clienților tipăriturile de care au nevoie ”, mai spune Florin Micu, Managing Partner Tipro.