Sistemul de fidelizare pe MarketingRomania.ro

Multe companii au un buget fix cand vine vorba de promovare, de aceea platforma Marketing România a implementat un sistem care te fidelizeaza pe tine, utilizatorul activ.

Cum funcționează acest sistem de fidelizare?

Te înregistrezi pe site-ul marketingromania.ro, publici conținut și în funcție de secțiune și de calitatea conținutului primești puncte pe care le poți utiliza în achiziționarea de extraopțiuni.

Comunicate de presa
Pentru orice comunicat de presă adăugat și aprobat de către reprezentanții platformei primești 2 puncte.
 
Articole
Pentru un articol adăugat primești puncte în funcție de calitatea conținutului acestuia.
Poti obține 1 punct, 2 puncte, 5 puncte , 10 puncte, 20 puncte, 30 puncte, 40 puncte sau 50 puncte.
Articolul trebuie să facă parte din una din categoriile: Companii, IT&C, Media & Marketing, Finanțe-Bănci, Auto, Burse, Evenimente, Lifestyle, Turism.
Articolul nu trebuie să fie o promovare a companiei tale / a partenerilor sau a serviciilor / produselor tale sau ale partenerilor tăi.
Articolul nu trebuie să conțină hyperlink-uri / ancore.
Poți adăuga și articole de pe alte site-uri, însă esti obligat să specifici sursa acestuia (adică trebuie să introduci în campul Sursa un Titlu și un Url ).
 
Convertirea punctelor
 
Atenție:
Reprezentanții platformei vor stabili câte puncte primești pe baza analizei conținutului.
Ca utilizator poti refuza punctele primite în baza contibuției aduse, dar esti obligat sa notifici printr-un email reprezentanții platformei cu privire la acest lucru. Automat reprezentanții vor retrage punctele din contul tau, iar conținutul adăugat de către tine va fi șters.
Reprezentanții pot respinge orice conținut adăugat de tine, fără înștiințare în prealabil, iti pot retrage puncte sau te pot bloca daca nu respecti termenii și condițiile de utilizare a site-ului.
 
Acest sistem de fidelizare a utilizatorilor este în versiune Beta. Pe viitor vor exista și mai multe opțiuni.