Planul de optimizare a site-ului, abordat de o agentie SEO

SEO (Search Engine Optimization) este metoda prin care site-ul tau va fi pozitionat cat mai sus in rezultatele motoarelor de cautare, atunci cand utilizatorii de Internet cauta informatii, produse sau servicii, care au legatura cu domeniul in care activezi. Orice afacere online are nevoie de serviciile unei agentii de SEO, care aduce nu numai trafic targetat, ci si o rata de conversie mai mare.

De unde stie o agentie SEO ce sa faca pentru afacerea ta digitala? Ei bine, Google returneaza rezultatele in paginile sale de cautare conform unor algoritmi, iar specialistii in acest domeniu stiu care sunt acestia. Munca lor consta in manipularea acestor algortimi pentru a-i transmite motorului de cautare ca site-ul tau este demn de afisare cat mai sus in prima pagina. Pentru a realiza acest lucru, o agentie SEO trebuie sa inteleaga modul in care functioneaza industria in care activezi, cine sunt competitorii si ce poti face tu pentru a-i depasi. Optimizarea si promovarea unui site dureaza si necesita munca de calitate, insa efectele pe termen lung se vor vedea intr-o cifra de afaceri mai mare. Trebuie tinut cont de numeroase aspecte, pentru ca pozitiile site-ului tau sa creasca in afisarile organice.

In ziua de astazi, avand in vedere numarul tot mai mare de afaceri care se muta in mediul digital, o agentie SEO este indispensabila oricarui business online. De aceea, ne-am gandit sa-ti oferim o privire de ansamblu asupra pasilor pe care specialistii SEO trebuie sa-i parcurga pentru optimizarea unui site:

1.     Auditul site-ului. Pentru a intelege ce trebuie remediat, inlocuit sau creat, in prima instanta, o agentie SEO va realiza un audit al site-ului. Astfel, vor fi descoperite modalitatile in care site-ul tau poate fi imbunatati si cum poate devansa competitia din domeniu. Vor fi analizate: viteza de incarcare, robots.txt, sitemap, erorile de accesare (de exemplu 404), continutul duplicat, problemele de design, linkurile interne, linkurile externe si cuvintele cheie. Toate descoperirile ajuta la crearea unei strategii de optimizare, strategie care va fi analizata si adaptata in mod constant, deoarece mediul digital este unul dinamic si necesita mereu ajustari. Numai asa poti atrage publicul tinta, mereu in cautare de produse, servicii si continut de calitate, care genereaza cat mai multe conversii.

2.     Optimizarea on-page. Aceasta etapa este cea in care se implementeaza toate sugestiile oferite de agentia SEO, in urma auditului. Optimizarea on-page este piatra de temelie a oricarei afaceri online si include optimizarea titlurile paginilor site-ului, a meta tag-urilor, a tagurilor HTML, a cuvintelor cheie, a linkurilor, a continutului si a imaginilor.

3.     Optimizarea Off-page. Dupa finalizarea optimizarii on-page, o agentie SEO demareaza promovarea site-ului pe internet prin crearea de linkuri si de continut de calitate. Scopul acesteia etape este de a creste popularitatea site-ului in ochii publicului tinta, de a-l pozitiona cat mai sus in rezultatele motoarelor de cautare si de a atrage vizitatori. Optimizarea off-page se deruleaza pe termen lung pentru rezultate optime, asa ca fii sigur ca apelezi la serviciile unei agentiie SEO care ofera servicii de calitate.

 

Informații de contact

Nume Companie

iAgency

Persoana de contact

iAgency

Telefon

0723.20.82.90

E-mail