Imprumuturi pentru proiecte frumoase: Provident sarbatoreste 10 ani

Imprumuturi pentru proiecte frumoase: Provident sarbatoreste 10 ani

Provident si Jazz au lansat pe 15 iunie cea mai recenta campanie Provident care continua platforma de comunicare - "Cand este important pentru tine", cu mesajul "Alege imprumutul care te lasa sa alegi!” Actuala directie de comunicare a fost lansata la finalul anului trecut pentru a marca extinderea portofoliului de produse al companiei, prin imprumuturi mai flexibile, mai rapide, cu sume mai mari si termene de rambursare mai lungi, dar la fel de simplu de accesat de catre clienti.

“Pensiunea” este povestea unui cuplu de tineri care, cu zece ani in urma, au ales sa porneasca in aventura unei afaceri de familie. Cei doi si-au deschis prin forte proprii o mica pensiune in casa mostenita de la bunici, aflata intr-o zona cu potential turistic. Au inteles insa repede, ca pentru a face fata asteptarilor clientilor au nevoie constant de noi mici investitii: un spatiu de joaca pentru copii, ateliere pe specific local pentru cei carora le place sa decoreze si sa bricoleze sau biciclete pentru cei pasionati de drumetiile prin padure. Pentru acestea Provident le-a oferit imprumuturile adecvate.

“Noua campanie de vara se adreseaza, tuturor celor care aleg sa investeasca in ideile si in visele care le fac viata mai frumoasa: gospodarilor care au mereu cate un proiect de amenajare a locuintei, celor care  sunt pasionati de tehnologie, celor care vor sa invete mereu ceva nou, familiilor care-si doresc sa traiasca experiente noi in vacanta sau celor care vor sa descopere si sa investeasca in noi hobby-uri. In 10 ani de cand este in Romania, Provident a inteles si sustine aceste alegeri pe care romanii le-au facut si le fac in continuare.” – Loredana Saru, Client Service Director, Jazz.

Provident aniverseaza 10 ani de activitate in Romania si marcheaza acest lucru prin mesajul “Multumim ca ne alegi de zece ani!”, prezent in toate materialele de comunicare. Sunt 10 ani de cand Provident si-a asumat misiunea de a sustine initiativele romanilor in directia unei vieti mai confortabile, mai pline de initiative care sa le aduca satisfactii. Mai mult decat atat, la implinirea celor 10 ani de activitate pe piata romaneasca, Provident anuta si o noua identitate de brand. Provident are acum un aer mai dinamic, un ton optimist, centrat pe o identitate vizuala proaspata, o arhitectura de brand redefinita, o tonalitate unica a mesajului si a graficii si un nou stil vizual si fotografic. Noua identitate vizuala reprezinta alinierea Provident Financial Romania la initiativa internationala, la nivelul grupului International Personal Finance, din care face parte. Local, noul design a fost implementat in colaborare cu Jazz.

Noua identitate vizuala a brandului depaseste cu mult o simpla schimbare de design. Dorim sa transmitem un mesaj clar, ca Provident Financial Romania se transforma odata cu schimbarile in comportamentul consumatorilor sai.” - Marilena Barliga, Director Marketing, Provident Financial Romania.

Campania ruleaza intre 15 iunie si 23 august, cu executii in TV, online si print.

Echipa Provident care a realizat campania a fost formata din: Departamentul de marketing condus de Marilena Barliga (Director Marketing) si departamentul de Corporate Affairs condus de Vlad Sandru (Senior Corporate Affairs Manager).

Din partea Jazz au sustinut initiativele romanilor: Valentin Suciu (Creative Partner), Roxana Panaitescu (Senior Copywriter), Krizstina Maier (Art Director), Loredana Saru (Client Service Director), Claudia Banica (Account Manager), Andreea Dragan (Account Executive).

Spotul TV a fost realizat in colaborare cu Multimedia Est: Radu Muntean (Regizor), Tudor Lucaciu (DOP)  si Dragos Potop (Producator).

Jazz crede ca ideile bune povestite cu multa emotie sunt cele care care ii fac pe oameni sa reactioneze. Praslea cel Voinic al agentiilor din Romania, crescand in 5 ani cat altii in multi ani, Jazz are o echipa de 20 de oameni talentati care concep si pun in practica idei de comunicare manifestate in orice mediu pentru Avon, Carrefour Romania, Grand Entertainment, GSK, Krax, Lay’s, Muller Romania, Medlife, Oscar Downstream, Provident, Star, Therme Bucuresti si altii.

Provident Financial Romania este o institutie financiara nebancara inregistrata in Registrul General al Bancii Nationale a Romaniei si face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanti furnizori de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,6 milioane de clienti in sapte tari din Europa Centrala si de Est - Bulgaria, Cehia, Lituania, Polonia, Romania, Slovacia si Ungaria, precum si in Mexic. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din regiune si una dintre cele mai puternice 250 de companii internationale listate la Bursa din Londra. (https://www.provident.ro/).