GEZE Romania raporteaza afaceri de peste 3 milioane euro in anul financiar 2015-2016

Vlad Stanislav_Managing Director GEZE Romania Vlad Stanislav_Managing Director GEZE Romania

GEZE Romania, subsidiara locala a producatorului german de sisteme premium de actionare a usilor, a ferestrelor si a tehnologiei de siguranta, a incheiat anul financiar 2015-2016 cu o cifra de afaceri ce depaseste 3 milioane de euro, inregistrand o crestere de 21% fata de anul precedent. Pentru noul an financiar, inceput la 1 iulie 2016, compania mizeaza pe o crestere temperata a vanzarilor, de 8-10%, aceasta majorare fiind bazata atat pe proiectele aflate in derulare, precum si pe dinamica pietei.

„Anul financiar 2015-2016 s-a bazat pe dezvoltarea proiectelor din segmentul cladirilor de birouri, a retelelor de hypermarketuri, ansamblurilor comerciale si centrelor medicale private, dar si pe modernizarea proiectelor existente. Cu toate acestea, rezultatele obtinute se datoreaza in special pietei sistemelor de evacuare a fumului si gazelor fierbinti, gama produselor de desfumare GEZE atingand o dublare a volumelor comparativ cu anul financiar 2014-2015”, a declarat Vlad Stanislav, Managing Director GEZE Romania.

GEZE isi concentreaza activitatea la nivel national pe doua segmente de piata importante, retail si office, datorita gamei de produse, a sistemelor complete pe care le ofera, precum si experientei si know-how-ului echipei de consultanti de proiect. De altfel, o mare parte din vanzarile companiei in acest an financiar au fost sustinute de aceste segmente de piata, GEZE echipand numeroase centre comerciale de tip „Mall”, lanturi de magazine de tip „hypermarket”, precum si cladiri si parcuri de birouri din intreaga tara.

In cadrul business-ului, o crestere mai pronuntata a inregistrat-o segmentul de servicii after-sales, clientii devenind tot mai interesati de calitatea operatiunilor de mentenanta si a interventiilor la cerere. Astfel, in ultimul an, divizia de service si mentenanta a companiei si-a imbunatatit rezultatele cu aproximativ 30%.

De altfel, GEZE Romania continua investitiile in divizia de after-sales si in noul an financiar, prin lansarea unui program propriu pentru certificarea partenerilor de service, care presupune angajarea si instruirea unor tehnicieni chiar la sediul din Germania. Totodata, anul acesta GEZE va lansa un portal software online dedicat clientilor, prin intermediul caruia acestia pot verifica in timp real statusul echipamentelor aflate in mentenanta, dar si detalii legate de costurile de intretinere. Acest serviciu oferit gratuit clientilor GEZE este o metoda simpla de a monitoriza si de a pastra toate informatiile necesare despre fiecare sistem instalat intr-o locatie.

GEZE ofera o gama variata de solutii, personalizate in functie de caracteristicile fiecarui proiect. Astfel, portofoliul GEZE s-a dezvoltat in ultima perioada, cuprinzand proiecte de  referinta precum City Park Constanta, Gara Herastrau, United Business Center (UBC), Romexpo, lanturile de magazine Profi si Penny Market, Cladirea Hermes si Electronica Office Park (Metroffice). Printre proiectele aflate in desfasurare se regasesc Park Lake Plaza, Veranda Mall, Globalworth Campus, dar si alte proiecte importante din tara.