De ce ai nevoie de modulul Asigurari al Charisma ERP

Companiile furnizoare de servicii financiare si brokerii de asigurari au nevoie de cele mai bune metode de administrare a oricaror riscuri, la costuri reduse, folosind un software in vigoare cu legislatia actuala.

Astfel, modulul Asigurari cuprins in Charisma ERP este o solutie IT complexa, ce optimizeaza administrarea riscurilor privind patrimoniul, riscurile financiare, de raspundere civila sau personale. In plus, modulul Asigurari al Charisma ERP ofera un set integrat de instrumente destinate urmarii contractelor si a politelor de asigurare pentru orice tip de bunuri, riscuri financiare, CASCO etc., semnate intre companie sau beneficiarul bunului si orice firma de asigurari (ce poarta numele de Asigurator).

Mai mult, prin alegerea modulului Asigurari al Charisma ERP, ai garantia unei afaceri profitabile si eficiente, prin pozitionarea clientului si a nevoilor acestuia mai presus de orice activitate.

In plus, modulul Asigurari al Charisma ERP reprezinta o metoda moderna pentru orice broker sau asigurator de a oferi servicii de consultanta pentru orice tip de asigurare, precum si un management personalizat si rapid pentru riscul fiecarui client in parte.

Ce beneficii operationale si financiare obtine o companie care implementeaza modulul Asigurari al Charisma ERP:

Imbunatateste procesul de vanzare si creste veniturile prin:

  • Oferirea unui management eficient si rapid al asigurarilor RCA, a cererilor de asigurare CASCO, de locuinta, de viata, etc.

  • Servirea rapida a persoanelor fizice si juridice, prin oferte complete legate de serviciile de asigurare, cu posibilitatea de a compara oferte si preturi;

  • Optimizeaza activitatile de marketing:

  • Modulul Asigurari al Charisma ERP ajuta companiile sa devina vizibile pe piata in mod profesionist, pentru cresterea vanzarilor;

  • Prin oferirea unei imagini realiste, clare, transparente, actualizata permanent si cu acces rapid la metodele si tipurile de asigurare;

  • Modulul Asigurari al Charisma ERP include modalitati avansate de cautare, ofertare si cerere detalii despre cei mai mari asiguratori de pe piata si ofertele lor;

  • Facilitarea incheierii celor mai bune parteneriate intre broker si asiguratori.

  • Creste fidelizarea si retentia clientilor:

  • Modulul Asigurari al Charisma ERP include o platforma speciala pentru consiliere, care ofera solutii personalizate si faciliteaza selectarea celor mai bune oferte pentru nevoile clientilor;

  • Prin asigurarea intermedierii rapide cu diversi asiguratori;

  • Prin includerea unor optiuni de emitere directa a politelor RCA;

  • Modulul Asigurari al Charisma ERP administreaza eficient dosarele de dauna, sprijina deschiderea si solutionarea lor si reduce timpul alocat recuperarii unor posibile pierderi;

  • Include un sistem performant de notificari/alerte/instiintari periodice despre situatia ratelor sau a politelor scadente, despre coordonatele necesare efectuarii platilor etc.;

  • Modulul Asigurari al Charisma ERP optimizeaza procesele operationale:

  • Automatizeaza si administreaza complet tranzactiile si fluxul operational al politelor de asigurare datorita integrarii native cu Charisma ERP sau cu orice al sistem de gestiune al resurselor companiei de tipul ERP;

  • Asigura instrumentele si platforma necesare administrarii simple si intuitive a website-ului;

  • Gestioneaza complet si eficient cererile de asigurare, indiferent de tipul acestora, de la postarea lor, pana la finalizarea intr-o polita de asigurare sau prin anulare;

  • Asigura flexibilitate si timp redus in procesul de implementare;

  • Se interfateaza in mod securizat si in timp real cu asiguratorii prin intermediul serviciilor online.