Un nou client in portofoliul Godmother: Edenred si cardul customizabil Compliments Co-branded

Un nou client in portofoliul Godmother: Edenred si cardul customizabil Compliments Co-branded

Agentia de publicitate full service Godmother a inceput colaborarea cu Edenred in luna iulie, odata cu lansarea primului flight al campaniei de comunicare pentru cardul Compliments si implementeaza in aceasta toamna cea de-a doua etapa de comunicare, exclusiv online.

“Brief-ul primit de la Edenred ne-a entuziasmat deoarece, pe langa faptul ca produsul in sine este inedit, a presupus comunicarea cu un public de specialisti, vizand agentiile de marketing si comunicare. A fost nevoie astfel de o abordare cu atat mai creativa: am demarat cu un DM “origami” adresat specialistilor din domeniu, iar noua componenta online prezinta inovatia adusa de echipa Edenred intr-o maniera interactiva” a declarat Corina Manole, Creative Director Godmother

Conceptul de comunicare propus de Godmother porneste de la ideea de joc, prezentat intr-o maniera cat mai simpla si prietenoasa, accesibila oricarui utilizator. Astfel, pentru flight-ul al doilea al campaniei, agentia a realizat o aplicatie care permite personalizarea online a cardurilor Edenred Compliments Co-Branded (in funcţie de profilul companiei, manualul de brand şi preferinţele grafice ale clientului).

In plus, folosind aplicatia lansata in luna noiembrie, fiecare client are posibilitatea de a personaliza grafic cardul, petnru a obtine un grad optim de brand awareness, folosind o imagine dintr-o gama larga disponibila chiar in aplicatie, din arhiva personala sau identitatea companiei.

Iar pentru a usura folosirea cardului, aplicatia genereaza pentru fiecare produs un kit de prezentare 100% personalizat (scrisoare de insoţire şi plic).

“Ne bucuram ca, beneficiind de creativitatea, eficienţa şi flexibilitatea agenţiei Godmother, am putut dezvolta soluţia noastra de incentivare bazata pe primul card preplatit adresat companiilor din Romania. Astfel, am ajuns la nou nivel de personalizare din punct de vedere al brandingului, oferind soluţia perfecta care confera diferenţiere şi inovaţie pentru implementarea de promoţii pentru retaileri, campanii de promovare cu premii, programe de incentivare a forţelor de vanzari şi distribuitori, sau a programelor de fidelizare a clienţilor sau a angajaţilor ” a declarat Iulian Alexe, Marketing & Communication Director Edenred

Campania de promovare online a aplicaţiei este completata şi de o serie de bannere interactive – pe care utilizatorii sunt invitaţi sa le “rupa” pentru a descoperi ce se ascunde in spatele acestora si care va rula in perioada 5 noiembrie 2012 – 5 decembrie 2012.

Echipa implicata in realizarea acestei campanii este compusa din:

Din partea Godmother:

Corina Manole – Creative Director

Cezar Necula - Art Director

Valentina Arseni – Account Manager

Adriana Ciocan -  Online Specialist

Din partea Edenred:

Iulian Alexe – Marketing & Communication Director

Anemona Balaban – Director Compliments Card

***

Despre Edenred

Edenred (fosta Accor Services) este compania care a inventat tichetele de masa Ticket Restaurant® fiind leader mondial si national in servicii preplatite adresate companiilor.

Edenred are peste 35.000 de clienţi in Romania şi ofera tichete unui numar de 1.5 milioane de angajaţi. La nivel mondial, Edenred activeaza in 39 de ţari, avand 580.000 companii şi organizaţii client, 1.3 milioane de parteneri afiliaţi şi 36.2 milioane de beneficiari.

Despre Godmother

Godmother este o agentie de comunicare full service infiintata in 1997 sub numele de Speed Promotion ca un mic butic de creatie si productie cu sloganul “You brief, we deliver”.

Din 2004 a devenit agentie de publicitate full service independent, iar in 2008 a trecut printr-un proces de rebranding in urma caruia s-a pozitionat pe piata sub numele de Godmother si sloganul “Professional Hocus-Pocus”. Momentul rebrandingului a coincis si cu o concentrare mai mare pe specializarea pe competente a membrilor echipei si inceperea dezvoltarii de proiecte ce implica comunicarea integrata.

Anul 2011 a insemnat pentru Godmother o crestere de 20% a cifrei de afaceri si o dezvoltare din toate punctele de vedere (servicii, echipa, campanii), trend care continua si in 2012, pentru finalul caruia reprezentantii agentiei estimeaza o cifra de afaceri de 2 milioane de euro.

Printre clientii actuali ai Godmother se numara: Google Romania, A&D Pharma (Arkopharma), Agricover, Forever Living Products, Cyathus Romania, Bioromoil (AutoMat), Sanador, Transfond, Anchor (Mall Vitan si Plaza), Case Utilaje, Perla Nord, Doppel Hertz, Energy Holding, LLP Dinalycs, Siel Invest, Edenred Romania, Life Care, Garrone, Rehau, Midocar, Perfect Tour, Adeplast, AFI Cotroceni, Best Jobs si multi altii.