Telekom Romania oferă până la 50.000 de Euro pentru proiecte destinate comunităţii

Beneficiind de implicarea comunitatii, Telekom Romania a selectat din cadrul celor 6 teme principale listate pe www.teimplici.ro, cele mai importante 12 arii, ca nivel de interes, in care va investi fonduri pentru dezvoltarea de proiecte de responsabilitatea sociala. Ariile de inscriere a proiectelor sunt:

1.    Educatie sanitara preventiva;
2.    Invata sa fii voluntar;
3.    Pregatire pentru viata;
4.    Nutritie sanatoasa;
5.    Sanatatea in mediul rural;
6.    Stil de viata sanatos;
7.    Dezvoltare durabila;
8.    Educatia in domeniul mediului;
9.    Inovatie in domeniul educatiei;
10.    Inovatie in domeniul sanatatii;
11.    Transportul alternativ;
12.    Protejarea copiilor, varstnicilor si a victimelor violentelor.

Toate organizatiile non-guvernamentale cu proiecte care pot fi incadrate in aceste 12 arii sunt invitate sa le inscrie pe platforma www.teimplici.ro in perioada 22 octombrie – 12 noiembrie 2014.

Printre criteriile de eligibilitate ale proiectelor se numara: capacitatea de a livra rezultate sustenabile ti masurabile; contributia ONG-ului sa fie de minimum 20% din valoarea intregului proiect; suma solicitata sa fie de maximum 5.000 euro. Fiecare participant are dreptul sa inscrie un singur proiect, in cadrul ariei in care considera ca are cea mai buna expertiza. Mai multe detalii despre conditiile de participare si de eligibilitate a proiectelor sunt disponibile aici, pe www.teimplici.ro.

In perioada 14 noiembrie - 3 decembrie proiectele inscrise vor putea fi votate public pe platforma teimplici.ro si vor fi evaluate simultan de catre un juriu de specialitate. Votul publicului va reprezenta 50% din nota finala a fiecarui proiect.

Juriul este format din urmatoarele personalitati: Cristina Bazavan – blogger, Cristi China Birta – blogger, Lacramioara Botezatu – Project Manager www.csrmedia.ro, Florin Ghinda – Fondator Romaniapozitiva.ro, Paula Herlo – jurnalist, Mircea Kivu – Sociolog FDSC, Ionut Sibian – Director Executiv FDSC si Ruxandra Voda, Director Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.

Proiectele castigatoare vor fi anuntate pe data de 11 decembrie 2014, iar implementarea lor se va realiza in decursul anului 2015.

Proiectul teimplici.ro a fost lansat in vara acestui an, romanii fiind invitati sa isi exprime parerea cu privire la cele mai importante directii in care ar trebui sa se investeasca in societatea din Romania. Au fost propuse pe platforma 6 teme principale, iar in urma celor peste 18.600 de voturi primite din partea publicului, acestea s-au clasat dupa cum urmeaza ca relevanta: Educatie, Sanatate, Mediu, Inovatie, Dezvoltare si Protectie sociala. In cadrul acestor teme, utilizatorii site-ului teimplici.ro au fost invitati sa propuna si arii specifice de interventie, iar din cele peste 80 de arii mentionate pe platforma, au fost selectate 12 in functie de importanta acordata in urma voturilor si a interactiunilor.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand de telecomunicatii nou ti dinamic, care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, simplificate ti personalizate pentru o comunitate vasta de clienti, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, noul brand ofera servicii integrate de telecomunicatii, astfel incat clientii sa beneficieze de o experienta completa si inedita: servicii de voce ti date mobile 3G ti 4G, telefonie fixa traditionala, internet de mare viteza ti televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum ti continut de inalta calitate ti exclusivitati. Pentru clientii business, noul brand este promisiunea unor solutii IT&C la cheie, care sa sprijine companiile sa devina mai competitive ti mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebranding-ul comun al Romtelecom ti COSMOTE Romania.

Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienti pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe ti peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul ofera produse ti servicii fixe, comunicare mobila, Internet ti IPTV pentru consumatori ti solutii ICT pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent in aproximativ 50 de tari ti are circa 229.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro  in anul financiar 2013 – mai mult de jumatate din aceasta valoare in afara Germaniei.

Informații de contact

Nume Companie

V+O

Persoana de contact

Ana-Maria Godja, PR Account Manager

Telefon

0212319195

E-mail