Rezultatele KLUDI Romania s-au majorat cu 35% in primul trimestru, ajungand la peste 1,93 milioane de lei

Bucuresti, 12 iunie 2013 – Cifra de afaceri a producatorului german de baterii de lux pentru baie si bucatarie, KLUDI Romania, s-a majorat cu 35% in primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, compania a realizat vanzari de peste 1,93 milioane de lei in primele trei luni ale anului, fata de 1,43 milioane de lei inregistrate in primul trimestru al anului trecut.

Principalii piloni care au condus la depasirea rezultatelor estimate pentru acest an au fost: cresterea cererii peste media trimestriala pentru noile colectii din gama Smart Luxury, campaniile promotionale, dar si proiectele noi B2B, dezvoltate de KLUDI Romania. Noile game de produse - KLUDI BALANCE si KLUDI FIZZ - au cunoscut un succes impresionant pe piata din Romania, datorita imbinarii foarte bune dintre design, functionalitate, tehnologie si preturi accesibile.

„Primul trimestru a fost unul foarte activ pentru noi, in pofida trendului de pe piata locala a bateriilor sanitare, care este marcata in continuare de recesiune. Ne bucuram ca reusim sa crestem constant si sustinut pe toate liniile de produse si suntem increzatori ca vom mentine aceasta tendinta pana la finalul anului. O influenta pozitiva asupra cresterii cifrei de afaceri a companiei o au si proiectele B2B, pe care le dezvoltam impreuna cu partenerii nostri. In acest moment, suntem implicati in mai multe proiecte, de care suntem foarte mandri: spitalul Mavromati din Botosani, cartierul rezidential Exclusive Residence din Iasi, echiparea fabricii Bosch de pe platforma Jucu-Cluj, hotelurile Scandinavia si Scapino din Mamaia, complexurile rezidentiale Asesoft din Ploiesti,  Astra din Bragadiru si Urban Spaces din Dogarilor-Bucuresti.”, a declarat  Florin Barabas, Managing Director KLUDI Romania.

Solutii complete pentru clientii KLUDI

Compania a lansat la inceputul anului 2013 promotiile 3 in 1 pentru seria KLUDI LOGO NEO - un pachet complet, care contine cele mai utile si mai cautate articole pentru baie: bateria de lavoar, bateria de cada si setul de dus. Pentru ca vanzarile bateriei de lavoar KLUDI LOGO NEO au crescut cu 27% in Q1 al anului 2013 fata de Q1 al anului 2012, iar vanzarile bateriei de cada au crescut cu 222% in aceeasi perioada, KLUDI Romania a decis sa continue seria campaniilor promotionale si pentru gama KLUDI ZENTA.

”Avand in vedere contextul economic inca dificil, consumatorul este deopotriva interesat de promotii, dar si de produse bune, din punct de vedere calitativ, care sa-i asigure beneficii pe termen mediu si lung. Suntem decisi, asadar, sa gasim cele mai bune solutii si sa le oferim clientilor nostri pachete complete de produse, pliate pe nevoile lor specifice.”, a declarat  Florin Barabas, Managing Director KLUDI Romania.

 

Ce cauta romanii in materie de baterii de baie

Conform unui studiu intern realizat de compania KLUDI Romania, consumatorul roman este interesat de pret, dar incepe sa puna tot mai mult accent pe calitatea si design-ul produsului pe care il achizitioneaza. Atunci cand decide sa investeasca intr-o baterie sanitara pentru baie sau bucatarie, este atent la caracterul ecologic al produsului: economie de apa, materii prime care sunt selectate si prelucrate dupa inalte standarde de igiena si calitate.

Dintre toate gamele de produse KLUDI, KLUDI TERCIO pare a fi cel mai apreciat de publicul roman, datorita design-ului atemporal, care se potriveste perfect in orice decor. La capitolul dusuri si sisteme de dus, romanii sunt atrasi mai ales de articolele Dual Shower System, concepute deopotriva pentru femei si pentru barbati.

In prezent, reteaua de distributie a produselor KLUDI Romania numara 325 de unitati de vanzare.