Rezervari direct din site, fara intermedire!

soft rezervari hotel sau pensiune soft rezervari hotel sau pensiune

Detii un hotel sau o pensiune si rezervarile au devenit misune imposibila? Vreti sa aveti un grad mare de ocupare, dar de cele mai multe ori ajungeti la overbooking? Cu siguranta aveti nevoie de o platforma de rezervari, direct in site care sa contorizeze totul si sa nu se mai ajunga in aceasta situatie. Scopul overbooking-ului este acela de a reduce din pierderile substantiale, atunci cand se anuleaza camerele. Dar de ce sa nu ai cea mai buna solutie de management, de ce sa nu rezervi exact cat ai, fara pierderi si fara overbooking? Solon H nu este doar unul dintre cele mai bune softuri de rezervari hotel, dar este si un modul de rezervari complex si un produs complet ce va fi actualizat in permanenta. 


Cu Solon H aveti controlul complet al tuturor untitatilor de cazare, cu 6 module ce acopera toate departamentele dintr-un hotel, cu o securitate sporita si cu alte facilitati suplimentare, precum modul de rezervari online (Online Booking), acesta este un adevarat partener care va fi alaturi de dumneavoastra oricand. Puteti gestiona simplu si rapid functiile acestui software hotelier folosind o tableta sau chiar un telefon. Aceasta noua tehnologie faciliteaza munca personalului hotelier si reduce sansele de a avea erori in ceea ce priveste rezervarile si gradul de ocupare.


Solon H a dezvoltat si modulul housekeeping si maintenance. Nu stii ce inseamna? Utilizatorii din softul hotelier pot trimite task-uri catre tehnic sau Cameriste, chiar si nominal, fara a mai fi nevoie de a apela. Ei pot finaliza task-ul la randul lor dupa ce si l-au indeplinit.


De asemenea, camerista, direct de pe tableta sau telefonul mobil poate posta produsele de minibar consumate pe camera sau marca camera ca si curata cand a finalizat-o, fara a mai fi nevoie sa anunte Receptia. In orice moment se va sti starea fiecarei camere, iar daca cineva nu si-a indeplinit atributiile si exista reclamatii, veti putea sti oricand cine va fi tras la raspundere.


Exista posibilitatea de a crea mai multe tipuri de prioritate, precum urgent, important, foarte important, sau se pot adauga observatiile turistilor.