Produse promotionale personalizate - dalimpromo.ro

produse promotionale personalizate produse promotionale personalizate

Astazi,  pentru a iesi din anonimat și a fi cat mai mult in atentia publicului, tot mai multe firme și companii furnizoare de produse și servicii variate, aleg sa-si manifeste unicitatea si,  totodata,  sa-si demonstreze competitivitatea pe piata,  prin produse promotionale personalizate.

Metode de personalizare

       Metodele de personalizare sunt multiple, efectuate cu tehnologii de ultima ora, care nu permit producerea de erori si sunt aplicate dupa o atenta analiza, pentru a fi compatibile cu produsele promotionale personalizate alese.

     Astfel, dintre metodele folosite pentru obiecte promotionale personalizate amintim:

     - tampografia,  procedura care permite imprimarea multicolora pe suprafete diverse, fiind folosita pentru cele din metal, plastic, lemn, sticla, piele naturala sau sintetica;

      - gravare,  care poate fi de doua tipuri, cu laser sau mecanica, fiind un procedeu de personalizare prin folosirea unui fascicul laser, respectiv un diamant, ce inscriptioneaza cu mare precizie imaginea sau mesajul dorit, pe o suprafata de sticla sau metalica, cum ar fi insigne, ecusoane, plachete aniversare, pixuri, brichete, brelocuri, cupe etc;

     - timbru sec este procedeul de personalizare a obiectelor prin crearea unei imagini în adancime a unui logo, fiind folosit pentru personalizarea agendele,  genților,  portofelelor etc. Un procedeu asemanator este și embosarea care permite crearea unei imagini în relief pe obiectul ce urmeaza a fi personalizat;

     - folio este o metoda de personalizare, asemanatoare timbrului sec, prin introducerea in procesul de personalizare a unei foite de aur sau argint;

     - serigrafia prin tragere directa este o metoda de personalizare a suprafetelor plane cu imagini multicolore, fiind un procedeu utilizat cu succes in personalizarea produselor promotionale în cantitati mari. Pentru personalizarea obiectelor cu suprafata curba, cum ar fi pixurile, brichetele, agendele, ceasurile etc este folosita metoda sublimarii, care ofera toate beneficiile serigrafiei prin tragere directa;

     - aplicarea de sticker cu lentila de rasina,  metoda de personalizare care creeaza o varianta 3D a imaginii.

     Dintre metodele folosite pentru obiecte promotionale personalizate amintim, de asemenea,  pe cea de print digital si flexografie,  care se folosesc pentru personalizarea unor cantitati  mici si presupun imprimarea imaginii, in special pe etichete, pungi de plastic etc.

     Pentru personalizarea suprafetelor textile (tricouri, sepci,  cravate, hanorace, genti,  veste etc), procedeele uzitate sunt transferul termic, care presupune aplicarea unei imagini cu ajutorul unor folii speciale (denumite folii de termotransfer) si broderia, care permite folosirea unui numar mare de culori si nuante.

Produse care pot fi personalizate

     Gama de produse promotionale personalizate este atat de mare, incat cu greu poate fi enumerata,  fara teama de a omite vreuna. Practic, aproape orice obiect poate deveni produs promoțional personalizat, alegerea companiei sau a firmei fiind în concordanta si cu obiectul de activitate. Daca agendele, pixurile, brichetele si brelocurile sunt produsele promotionale personalizate cel mai des folosite, ramane la alegerea companiilor o multitudine de obiecte prin care isi pot face cunoscuta prezenta pe piata sau pot multumi,  intr-un mod elegant si rafinat, colaboratorilor.

     Nu ramane decat sa cereti si vi se va da, pentru ca site-ul www. dalimpromo.ro de aceea a fost creat!