McDonald’s lansează doi burgeri noi, în campania #TheChristmasBringers, semnată DDB România

campanie #TheChristmasBringers semnată DDB România campanie #TheChristmasBringers

McDonald’s intră în spiritul sărbătorilor de iarnă cu #TheChristmasBringers și doi burgeri noi și apetisanți


Ca în fiecare an, McDonald’s se lasă învăluit de spiritul festiv și își surprinde fanii cu un cadou special. Mergând pe filonul lansărilor speciale din acest an, revine cu două rețete noi - Festive Burger și Merry Burger, burgeri preparați din carne de porc, preferata românilor pentru ocazia sărbătorilor de Crăciun, în combinații care promit să aducă la masă gustul de sărbătoare.


Și nu se oprește aici. Anul acesta, McDonald’s își dorește să îi pună în lumina bine meritată pe toți ce care aduc, an de an, Crăciunul, pe #TheChristmasBringers. Ei sunt cei care instalează luminițele colorate prin oraș, cei care decorează vitrinele magazinelor sau cei care repetă atent colinde; cei care pregătesc din timp sărbătoarea de care ne bucurarăm împreună.


„Crăciunul nu se întâmplă pur și simplu ca prin magie, ci este rezultatul efortului colectiv al unui număr mare de oameni. Anul acesta, ne-am dorit să facem ceva diferit și, alături de McDonald’s, să-i facem văzuți pe acești Christmas Bringers. Bineînțeles, McDonald’s este la rândul său un Christmas Bringer veritabil, pregătind sărbătoarea pentru fanii săi cu noile rețete festive”, a spus Roxana Niță, Creative Director, DDB România.


„Sărbătorile de iarnă sunt momentul perfect pentru a ne surprinde și răsfață clienții cu ceva special. Fiecare rețetă nouă înseamnă inovație și preocupare pentru calitate, iar de-a lungul timpului, am învățat că fanii McDonald’s așteaptă cu interes noile propuneri ale restaurantul lor preferat. Mai mult, în acest an încercăm să comunicam diferit, provocând consumatorii să îi descopere, alături de noi, pe toți cei care dau startul perioadei festive. Sperăm să fim astfel de mai aproape de clienții noștri în cea mai frumoasă perioada a anului,”, a declarat Irina Angelescu, Marketing Director, Premier Restaurants România.

 

„Când ești unul dintre cele mai iubite branduri din România este important ca, cel puțin din când în când, să-ți surprinzi fanii cu ceva diferit, cu o provocare. Fix asta face campania #TheCristmasBringers. Invită oamenii să privească sărbătoare dintr-o perspectivă nouă. Bineînțeles, McDonald’s nu uită care este rolul său principal și își surprinde fanii și cu doi burgeri festivi, cu adevărat speciali,” a adăugat Georgiana Rotaru, Account Director, DDB România. 

Campania este declinată în execuții TV, online și OOH și se desfășoară în perioada 18 noiembrie 2022 – 19 ianuarie 2023.


#TheChristmasBringers a fost realizată de:


Echipa McDonald’s România:

Marketing Director: Irina Angelescu

Marketing Manager: Alexandra Todirică

Marketing Coordinator: Lavinia Apopei

Digital Marketing Manager: Cosmina Ţapliuc


Echipa DDB România:



Creative Director: Roxana Niță

Senior Art Director: Ana Ramona Tanasă

Senior Copywriter: Alexandru Iliescu

Graphic Designer: Adrian Simion

Strategy Director: Ioana Dobrinescu

Strategic Planner: Georgiana Nica

Account Director: Georgiana Rotaru

Senior Account Manager: Carmen Răduță

Echipa Studioset

Regizor: Anton Groves

Producător: Sorin Baican

UPM: Oana Matei

DOP: Radu Voinea

Editor: Bogdan Orcula

Colorizare: Bogdan Jugureanu

Coordonator post productie: Diana Crețu