Jazz si MedLife depun juramantul lui Hipocrate

Jazz si MedLife depun juramantul lui Hipocrate

Medicii si sistemul medical din Romania. Un subiect sensibil. Fie blamam, fie ridicam in slavi. Insa de multe ori uitam ca medicii sunt, la finalul zilei, cei care salveaza vieti. Iar alegerea lor, drumul spre salvarea vietilor a inceput cu un juramant pe care putini dintre noi il cunoastem,  un juramant, in esenta acelasi, secole la rand.

Un juramant pe care am vrut sa-l rostim unei tari intregi, sa-l facem cunoscut prin vocea unui lider, liderul sistemului medical privat din Romania: MedLife. Un juramant reinterpretat pentru ca asa cum a fost el scris de Hipocrate ar fi fost cu greu inteles de oamenii de azi, un juramant uman, profund emotional si plin de substanta. Acest juramant aminteste oamenilor ce inseamna medicina si de ce doctorii merita respectul nostru.

Inca de acum 2 ani MedLife si-a propus “sa faca Romania bine”. Era momentul perfect sa intarim acest angajament, printr-un juramant pentru ca Romania sa ne creada. Un juramant pe care ni l-am asumat prin vocea medicilor nostri. Este vorba despre juramantul depus la inceput de drum de fiecare dintre medicii MedLife, de fiecare dintre medicii lumii.

Juramantul este o dovada nu doar de angajament, ci de sinceritate, de asumare a pacientilor si a medicilor MedLife. Juram sa respectam descoperirile doctorilor care au pasit inaintea noastra, sa luam toate masurile necesare pentru a vindeca pacientii, fara tratament exagerat, dar si sa recunoastem cand avem nevoie de abilitatile colegilor nostri, alti medici. Cam asa suna juramantul meseriei sacre si curate de doctor.

Ideea a plecat de la strategie. Creatia nu doar ca a aprobat-o, dar a imbratisat-o cu drag. Am simtit emotia, puterea ideii. Juramantul lui Hipocrate, pe cat de simplu, pe atat de profund, de clar, de sincer. Da, este un juramant depus de toti medicii lumii, insa MedLife le reaminteste romanilor de el, prin medicii sai. Le reaminteste romanilor de ce medicii si medicina merita respectul nostru, increderea noastra”, a spus Andreea Ghenoiu, Group Creative Director, Jazz.

“Inainte de a fi o companie medicala, MedLife este o echipa de medici care a jurat sa isi faca meseria pentru binele oamenilor. Campania este un manifest prin care dorim sa le reamintim romanilor ca in Romania se face si medicina de calitate si sa le crestem increderea in medicii nostri. La MedLife sanatatea oamenilor  este in centrul preocuparii noastre” , a declarat Simona Iliescu, Marketing Director, MedLife.

Pentru mai multa veridicitate, medicii din spot sunt medici MedLife. Pentru ca juramantul nu putea fi rostit decat de un medic.

Dramatizarea vizuala a juramantului: chipurile, starile si actiunile medicilor din MedLife arata ca medicii sunt incredere, speranta, profesionalism, insa sunt si oameni, cu emotii si trairi intense.

Echipa MedLife care a adus la viata juramantul:

Simona Iliescu – Marketing Manager

Oana Safta – Marketing Specialist

Diana Grosu – Marketing Specialist

Mihai si Nicolae Marcu – Fondatori MedLife

Echipa Jazz:

Valentin Suciu – Creative Partner

Irina Pencea – Managing Partner si Strategie

Andreea Ghenoiu – Group Creative Director

Raluca Matei – Senior Art Director

Georgiana Rotaru – Account Manager

Marina Perta – Account Executive