Evenimentul este dedicat specialiștilor în social media, comunicare și marketing în cadrul căruia isi propune crearea unui mediu profesionist de discuții asupra modului în care marketingul prin rețelele de socializare ne poate ajuta în dezvoltarea de business. Conferinta va dezbate subiecte precum construirea de strategii de social media potrivite pentru compania administrata, rolul social media in generarea de leaduri, identificarea nevoilor clientilor si intampinarea acestora prin social media.
Rezultatele studiului ”Social media și mediul de afaceri românesc 2014” vor fi prezentate și discutate de Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft și Constantin Măgdălina, Strategic Development, EY România & IAB expert.
Printre speakerii evenimentului se mai numără și:
· Elena Badea, Head of Marketing Enablement, EY România
· Corina Vasile, Communication and PR Director, Raiffeisen Bank
· Teodora Juravle, Marketing Communications Manager, Carrefour România
· Gabriel Trăistaru, Resposible with Internal and External Media, Enel România
· Mirela Nemțanu, Corporate Communication & Public Affairs Manager, L’Oreal Romania
· Alexandru Negrea, Head of Facebook Department, Spada
“ Social media business forum” va avea loc marti, 28 octombrie 2014, la Hotel InterContinental din București.
Parteneri: EY Romania.
Evenimentul are drept parteneri media: Limonade, Profit360, Catalog-cursuri.ro, Jurnaluldeafaceri.ro, Promoafaceri.com, Calendar Evenimente, Efin, Business24, Ziare.com, Akcees, Indaco , Legestart.ro, Market Watch, Femei in afaceri, Hit.ro, Actmedia.ro, Ecompedia, Romanian Copywriter, Doing Business, Kompass, DeBizz, Curierul National, Startups, Learnandgo, 4Career, Study4career.
Pentru detalii suplimentare, accesaţi www.business-mark.ro. Pentru inscrieri, contactează-ne la numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail [email protected], [email protected].
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B, oferind clienţilor săi modele de dezvoltare complexe, conectându- i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.
Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.