DDB România lansează o nouă platformă de comunicare pentru McDonald’s România, dedicată tuturor celor care-și „descurcă poftele”

captura spot TV noua platforma McDonald’s captura spot TV

Când trebuie să iei în calcul și bugetul și poftele tuturor, orice masă în familie sau alături de prieteni se poate transforma într-o ecuație cu necunoscute. Pentru a ajuta consumatorii să țină pasul cu nevoile și preferințele lor, McDonald’s a lansat o platformă dedicată celor care vor să țină pasul cu propriile dorințele, dar care iau în calcul și bugetul consumat.


„Credem că sunt câteva aspecte foarte importante care îi caracterizează pe consumatorii români: optimismul, veselia, dar și nevoia de a simți că fac alegeri deștepte. Iar pentru noi este important să le oferim clienților noștri opțiuni care să le permită să facă de fiecare dată cea mai bună alegere, pentru ei și familiile lor.

La McDonald’s, există preocuparea constantă de a oferi valoare adăugată prin produse, servicii și pachete iar campania Home Menu Mix da stratul unei noi platforme de comunicare menite să pună în lumina aceasta preocupare pentru good value for money. 

De data aceasta, ne propunem să venim în întâmpinarea clienților cu un bundle, compus din unele dintre cele mai iubite produse McDonald’s, în care îmbinăm o ofertă de preț avantajoasă cu flexibilitatea de a-ți alege meniurile preferate. Astfel, orice poftă este satisfăcută și mesele în familie sau între prieteni sunt salvate.” - Irina Angelescu, Marketing Director Premier Restaurants Romania (McDonald’s).


”Prin lansarea platformei de value a brandului McDonald’s ne-am propus să dăm răspunsul ideal la raportul dintre timp, bani și calitate, pe care orice descurcăreț îl are în minte. Ne-am dorit să susținem demersul brandului de a aduce mai multă valoare în viețile oamenilor, nu doar prin acțiunile de zi cu zi, cât și prin comunicare. Criza îndeamnă brandurile la promoții, însă McDonald’s este un brand care aduce mai mult și mai bun, cu fiecare produs lansat. Aspect care vrem să se reflecte și la nivel de comunicare.” a explicat Georgiana Rotaru, Account Director DDB România.


Cine sunt descurcăreții?


Ei bine, răspunsul este unul simplu. Deși pot lua diferite forme, vârste și criterii demografice, un lucru îi unește: dorința de a nu renunța la nevoile și poftele lor în pofida barierelor de timp și de buget pe care le identifică. Descâlcesc tot felul de situații care stau în calea bucuriei sau bunăstării lor și fac cumva să le fie bine și lor și celor din jur. Sunt cei care fac ca viața să decurgă în favoarea lor. Și sunt parte din fanii McDonald’s.


Diverși ca personalitate și nevoi, pentru ca brandul să poată ține pasul cu ei, DDB România a mers pe firul umorului ales de mult, dar i-a adăugat o notă specială, făcându-l mai sofisticat, mai rafinat, mai dezinvolt, poate chiar un pic sarcastic, pe alocuri. 


Astfel, McDonald’s a „adoptat” o familie, deoarece în sânul ei cu toții împărțim cele mai multe provocări și ne simțim liberi să le exprimăm. Să fim direcți, deschiși și să fim înțeleși. Acolo învățăm prima dată diferențele, acceptarea, reciprocitatea. O familie care va fi vedeta comunicării brandului întregul an.


„Cum spunea unul din producătorii serialului The Borgias: Oamenii vin pentru plot, dar rămân pentru personaje. Consumatorii vin pentru o poveste, dar rămân pentru brand. Ne-am dorit să putem construi acele personaje recognoscibile pe care oamenii să ajungă să le recunoască și să le aștepte în următoarea campanie,” a declarat Ioana Dobrinescu, Strategy Director.


„Așa a apărut Maria. Puștoaica smart care se folosește de spiritul ei critic pentru a descurca orice situație. Rațională, perfecționistă și cu o minte matematică, Maria e tiparul omului hiper-analitic care ia în considerare toate scenariile. Cu o personalitate inspirată de cea a unor personaje feminine intrate recent în cultura pop, Maria devine protagonista ideală pentru a lansa noua platformă McDonald’s,” a spus Alexandru Iliescu, Senior Copywriter DDB România.


Campania este declinată în execuții TV, online OOH și in-store și se desfășoară în perioada 13 februarie – 31 martie 2023.


Echipele care au spus povestea „Home Menu Mix” sunt următoarele:


DDB România:

Executive Creative Director: Roxana Niță

Senior Art Director: Ana Ramona Tanasă

Senior Copywriter: Alexandru Iliescu

Strategy Director: Ioana Dobrinescu

Account Director: Georgiana Rotaru

Account Manager: Dana Popescu


McDonald’s:

Marketing Director: Irina Angelescu

Marketing Manager: Alexandra Todirică

Marketing Manager: Lucia Rudaci

Digital Marketing Manager: Cosmina Ţapliuc

 

Despre DDB România

DDB România este agenția de creație membră The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenții specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.


Despre Premier Restaurants România

Premier Restaurants România operează restaurantele McDonald’s în România. McDonald’s este lider al pieței restaurantelor cu servire rapidă, cu 96 de restaurante în 29 de orașe, dintre care 50 restaurante cu McDrive și 53 de cafenele McCafé. Compania are o echipă de 5.000 de angajați care le oferă consumatorilor produsele preferate, pregătite din ingrediente de calitate. 


Despre Premier Capital

Premier Restaurants România este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta și România. Premier Capital plc operează 175 de restaurante și are 9000 de angajați, servind peste 150 de milioane de clienți anual, în cele 6 piețe. Premier Capital plc reprezintă business-ul McDonald’s al grupului Hili Ventures Ltd, prezent în 10 țări și implicat în diverse operațiuni de logistică, transport naval, inginerie, petrol și gaze, tehnologie, proprietăți, ospitalitate și leasing și care deține parteneriate cu McDonald’s și Apple.