Cum poți începe o afacere pe Amazon, experiența personală a trainerului Sergiu Nichitean

afaceri pe amazon afaceri pe amazon

Vânzarea de produse fizice pe Amazon este modelul de afacere al momentului. Sergiu Nichitean, fondatorul comunității amazon-seller.ro și trainer al cursului de Amazon Business Boost vinde pe Amazon din noiembrie 2014. În prezent are o cifră lunară de peste 16.000$ și așa cum declară el însuși lucrează maxim 10 ore pe săptămână pentru afacerea lui.

În primul curs susținut de Sergiu Nichitean la București, Amazon Business Boost, acesta și-a sfătuit cursanții care doresc să investească într-o afacere cu produse listate pe Amazon să caute oportunități și să le valorifice. Experiența personală a trainerului stă la baza cursului de 16 ore pe care îl susține Sergiu pentru Creative Business Management. Așa cum povestește și el, oportunitățile nu țin exclusiv de produse, ci de nevoia cumpărătorilor de pe cea mai mare platformă online din lume. Primul produs vândut de Sergiu Nichitean  pe Amazon a fost un tablou al unui pictor român: ”Este un tablou fabricat în România. L-am vândut în decembrie 2014 în sezonul sărbătorilor. Îl listasem de puțin timp și m-am bucurat tare mult” își amintește acesta.  

În ceea ce privește modelul unei afaceri de succes pe Amazon parcursul lui Sergiu Nichitean este unul atipic. El nu a început o afacere prin listarea produselor din China, ci cu un produs românesc. ”Nu eu am ales nișa, ea m-a ales pe mine în sensul că prin cercurile de prieteni am aflat de un anumit pictor care voia să își lanseze o facere cu tablouri. Colaborarea noastră  a început prin a-i face un site, un magazin, după care am aflat de varianta cu Amazon. Am făcut niște calcule și mi-am dat seama că produsele lui sunt foarte interesante, calitatea lor este foarte bună și că pot să cer un preț mare pe Amazon” a declarat antreprenorul.

Potențialul de investiție este unul foarte mare, iar oportunitățile celor care își doresc să realizeze o afacere prosperă în comerțul online la nivel global sunt proporționale. Cu toate acesta, antreprenorii trebuie să aibă în vedere diferențele de marje dintre categoriile de produse. O mare parte din afacerea sa se bazează pe produse fabricate și livrate în România. Avantajele, dar și dezavantajele acestui tip de business sunt detaliate de trainer în broșura ”Fabricat în România, vândut pe Amazon”, pe care o vor primi și participanții la trainingul susținut de el.  În 2014 Sergiu începea prin a vinde tablouri fabricate în România, iar în martie 2017 a lansat primul produs fabricat în China. ”Practic după costurile de marketing, dacă la produsele românești îmi rămân cam 15%, la produsele chinezești îmi rămân 25-30%” a spus acesta.

Cei care își doresc să înceapă o afacere un business pe Amazon trebuie să ia în calcul și anumite riscuri. Pentru început este necesar să investească o anumită sumă pentru a cumpăra un stoc pe care să îl livreze în depozitul Amazon. ”Riscul este că dacă ai ales o nișă nepotrivită sau nu îți permiți să menții produsul acela cu vânzări și să alimentezi stocul până când ajungi să îl faci profitabil, pierzi niște bani. Trebuie să îți faci calculele foarte bine dinainte” a explicat trainerul.

Experiența lui Sergiu Nichitean ca antreprenor este împărtășită în cadrul cursului de Amazon Business Boost. Participanții vor avea ocazia de a învăța de la trainer care sunt cele mai bune strategii și cum să calculeze bugetul în funcție de nișă și de produsul ales.



 

Informații de contact

Nume Companie

Creative Business Management

Persoana de contact

Liliana Catrinoiu

Telefon

0743183353

E-mail