Cora România aduce în prim plan magia de acasă alături de Tribal Worldwide România

KV campanie de comunicare KV campanie

Magia de acasă” este noua platformă de comunicare a hipermarketului cora în România, parte a demersului strategic global de repoziționare a brandului.


cora a lucrat pe recalibrarea misiunii și a rolului său mai bine de un an printr-un proces complex de inteligenţă colectivă, ceea ce a însemnat că a fost implicată întreaga echipă de 25 000 de angajați din cele 4 țări în care Grupul e prezent.


Din acest proces transversal s-a decantat o viziune comună a brandului care va acompania toate inițiativele cora în următorii ani. 


“Rolul nostru este să aducem frumusețe în viața de zi cu zi a fiecăruia dintre clienții noștri. Cu cât sunt mai diferiți, cu atât ne motivează mai tare. Vizitele la cora sunt pentru clienții noștri o ocazie de a se inspira, de a descoperi un nou ingredient care apoi în propriul cămin să își devoaleze magia” - declară Ana Maria COSTEA, Director de Marketing cora România


Și astfel clienții cora pot transforma momente aparent banale în evenimente pline de emoție din viața unei familii.

Să pregătești cafeaua de dimineață e o declarație de iubire, să transformi făina, zahărul și untul în biscuiți este o superputere, iar un simplu buton poate aduce toate stelele în camera surioarei mai mici.


„A vorbi despre familie și despre momentele magice de acasă de la fiecare dintre noi este un teritoriu extrem de bătătorit. Astfel, am decis ca abordarea pe acest proiect să fie una foarte personală și ne-am lăsat inspirați de familiile noastre. Fiecare cadru din spot e o reflexie a vieții de familie a celor ce au lucrat pe proiect. Și continuăm să ne lăsam inspirați de noi pe fiecare componentă a platformei de comunicare”, spune Simina Zidaru, Deputy Managing Director Tribal Worldwide România. 


Campania realizată de Tribal Worldwide România marchează un nou capitol în viața brandului cora, cu TV, cu afișaj outdoor, o componentă importantă online și o promoție puternică comunicată rotund.


Fiind o campanie care celebrează diversitatea la nivel de produs și idee, premiile din campanie sunt oferite în funcție de nevoile și dorințele consumatorilor. Aceștia se pot înscrie pe www.magiadeacasa.cora.ro pentru a câștiga un coș de cumpărături sub formă de voucher, astfel încât să își poată compune singuri lista de ingrediente pentru magia de acasa. 

 

Echipele implicate în campanie:


Tribal Worldwide România: Simina Zidaru (deputy managing director & creative director), Ruxandra Popescu (client service director), Georgiana Bulagea (copywriter), Mihaela Trandafir (art director), Elena Mihai (account manager), Camelia Dobre (account manager), Oana Nichiforov (social media manager), Andrei Soare (development director), Denisa Dumitrescu (junior web developer), Sorin Paraschiv (web developer)

 

cora România: Ana-Maria Costea (Marketing Director), Adalgiza Ciobanu (Consumer Insights Manager), Marilena Cȋrsteanu (Marketing Omnicanal Manager), Camelia Popescu (Advertising, Communication and CSR Manager)

 

Despre Tribal Worldwide România

Tribal Worldwide România este agenția de creație digitală membră The Group.

The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenții specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.

 

Despre cora România

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează în prezent 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, Food Panda și Tazz by emag, cu livrare în mai puțin de 60 de minute. Aplicaţia cora oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate.

Pe lângă asigurarea de produse și servicii de calitate la prețuri accesibile pentru clienți, cora România se implică în proiecte de educație și sănătate în comunitățile din care face parte.

Pentru a rămâne conectat la noutățile și ofertele cora puteți descărca gratuit aplicația cora din App Store şi Google Play, accesa site-ul cora.ro sau urmări conturile oficiale ale brandului pe rețelele sociale: Facebook, YouTube, Instagram, Linkedin, precum și pe cel al CEO cora România, Thierry Destailleur, pe  Linkedin.