Conceptele KUMA pentru spații publice

lavoar baie, lavoar Kuma lavoar kuma

Conceptele KUMA pentru spații publice se disting prin formele moderne, esențiale, minimaliste. Acestea sunt soluții deosebit de versatile, care pot pune în valoare spațiile contemporane.

Gama diversificată de materiale este un punct forte al companiei KUMA în proiectele pentru spațiile publice. Cromatica impresionantă și prețurile care pornesc de la gama economic (marmura KUMA) până la gama de materiale exclusiviste (RECTOR – tehnologie solid surface, PEARL – combinații de scoici sidefate cu minerale naturale sau QUARTZ – pietre naturale), constituie,

pentru oricine apreciază designul, motive de a apela cu încredere la serviciile KUMA.

De multe ori, proiectele dezvoltatorilor nu se regăsesc în colecţiile standard și din ce în ce mai mult, apar solicitări pentru elemente custom made, făcute pe comandă, exact pe cerința clientului, pe care capacitățile de producție KUMA  le pot onora cu succes.

Interesul acordat lavoarelor de o calitate înaltă pentru proiectele spațiilor publice este evident. Lavoarele KUMA care nu sunt simple lavoare, ci concepte de design scandinav, sunt produse în România din 1998, cu tehnologie daneză, create din materiale compozite de ultimă generație.

În ultimii 3 ani dezvoltările imobiliare se reorientează spre produse Premium pentru băi, custom made-alegând produse care pot demonstra sustenabilitatea.

Nu se poate vorbi de sustenabilitate doar cu referire la economie de resurse. Toți marii distribuitori de obiecte sanitare - blaturi de bucătării atât din țară dar și din Europa, dezvoltatori imobiliari, au pariat în creșterea afacerilor lor pe ipoteza că pot maximiza profiturile companiilor prin importuri de mărfuri ieftine, dar din țări îndepartate, cu regimuri autoritare. Se demonstrează acum că nu este de ajuns doar să discutăm și să afișăm pe site-uri lozinci despre sustenabilitate - ci trebuie acționat: să reducem poluarea/costurile aducând lanțurile de aprovizionare cât mai aproape de zona investițiilor imobiliare, să cumpărăm produse fabricate la noi sau în proximitate și să fim convinși că stabilitatea merită un preș ceva mai mare și o reducere a profiturilor cu cateva procente.

Noua strategie europeană Green Deal - esențială și pentru țara noastră, vine să întărească noțiunea de produs - concepție “by design”, o abordare axată pe siguranță, de la tehnologia propusă și până la noțiunea de sustenabilitate a produsului. Este o filozofie care împinge lucrurile spre inovare și creșterea durabilității produsului. KUMA este pregatită pentru aceste provocări și continuă să dezvolte tehnologii “verzi” în producerea obiectelor sanitare și blaturi pentru bucătării, împreună cu cei mai mari furnizori de materie primă - din Europa.

Designul oferit spațiilor publice este unul inovativ, accentul fiind pus și pe zona băii. Dezvoltatorii au la dispoziție, o gamă variată de modele KUMA, dintre care îl pot alege pe cel cu care se identifică cel mai bine.

Originalitatea lavoarelor, oferită de design și de tehnologia modernă de turnare, precum și posibilitatea personalizării acestora prin alegerea materialelor și culorilor, se reflectă excelent în sloganul companiei, "Fii diferit, alege design-ul, alege KUMA" (Be Different, Choose Design, Choose KUMA).

Ușurința în utilizare, este importantă pentru conceptele de băi pentru HORECA & alte dezvoltări rezidențiale. De aceea, unul dintre atuurile KUMA este acela că lavoarul și blatul sunt turnate în suprafață continuă - de aici și avantajele produsului:

-       Coerența vizuală, datorată lipsei finisajului de sutură și a unității materialului;

-       O suprafață de lucru mai igienică, ușor de întreținut;

-       Suprafețe plăcute la atingere;

-       Paleta vastă de opțiuni cromatice;

-       Culori gen „innocent”, neutre, inspirate din frumusețea naturii, care reflectă calitățile luminii;

-       Durabilitate și posibilitatea reparării eventualelor semne produse de folosința îndelungată.

-       Nu în ultimul rând, procedeul de turnare continuă, asigură standarde de calitate ridicate, pentru ca cei care opteaza pentru KUMA să se bucure de alegerea lor mult timp.

De asemenea, KUMA are posibilitatea de a turna continuu două sau mai multe boluri pe același blat, aspect esențial, mai ales pentru spațiile publice.

Sistemul KUMA LED, montat sub lavoar, vine să completeze un design unitar, care transmite o lumină difuză, ”hygge“, în băile hoteliere, dar și cele private. KUMA oferă soluții integrate de accesorizare a lavoarelor, în funcție de preferințele clientului, plăcute vizual și în același timp utile, cu dispenser pentru săpun, decupaj pentru coșul de gunoi sau decupaj pentru prosop.

Toate particularitățile KUMA sunt elemente importante pentru proiectele HORECA, dar și cele rezidentiale, care ajută în obținerea unei amenajări armonioase, de calitate, care își păstrează caracteristicile excepționale, în timp. KUMA este o investiție rațională pe termen lung.

“Este un trend în ultima perioadă să oferi spații de utilitate publică cu băi moderne, prietenoase, confort maxim, să te simți ca într-un spa, fie că ești într-o clădire de birouri, la mall, la școală sau în spital; și în hoteluri au început să aplice aceste principii, mutând bugetele mari dedicate recepțiilor către camere și mai ales către băi, care erau amenajate în anii din urmă cu bugete foarte mici. Clienții finali au devenit mult mai pretențioși, iar satisfactia și confortul acestora sunt aduse acum pe primul plan, generând o atenție și o investiție sporită către zona de băi.” – declara dna Camelia Olesen – Director Executiv KUMA România.

*****

KUMA Romania este o companie daneză-română inființată în 1998, subsidiara a KUMA A.S. din Danemarca.

Designul nordic minimalist, tehnologia modernă, standardele înalte de producție și fabricație, permit obținerea unor produse de o calitate deosebită, pentru piața din România, peninsula Scandinavă și alte țări din Europa. http://www.kumaromania.ro

Afacerile KUMA România, unul dintre principalii producători locali de lavoare și blaturi pentru băi și bucătării, au crescut în primul semestru al anului 2021 cu 15% față de primul semestru 2020. Pentru finalul 2021, KUMA estimează un trend asemanător de creștere a cifrei de afaceri.

CONTACT: Meridian PR, [email protected], 0722 423 223