BestConcursul, ca un mijloc de marketing

BestConcursul, ca un mijloc de marketing BestConcursul, ca un mijloc de marketing

Prima sarcină a firmei care anunță un concurs ar fi stabilirea scopului campaniei. Dorește să popularizeze firma, să facă mai eficientă introducerea unui produs nou, să dezvolte baza de date pentru newsletter sau să facă rost de informații mai detaliate despre grupul țintă. Dacă s-a stabilit condițiile de participare la concurs, trebuie să se găsească o platformă adecvată pentru publicarea concursului. Iar cea mai potrivită soluție este portalul Bestconcurs.ro. "BestConcursul" este un mijloc de marketing pe care „îl acceptăm” în viața noastră, deoarece ne place și merită să ne jucăm.

În anii trecuți, mai ales datorită internetului și a penetrării din ce în ce mai intense a internetului campaniile bazate pe concursuri s-au înmulțit.

Toată lumea are deja o anumită opinie despre concursuri. Sunt care au participat deja la aceste promoții și eventual au câștigat sau din păcate nu au câștigat încă, dar ar dori… Bineînțeles sunt și care nu participă la aceste promoții deoarece cred că “oricum nu se poate câștiga nimic”…

Consumatorii intră în această lume ca jucători și “luptă” pentru câteva premii superbe. Organizatorii concursului tratează acest mijloc de marketing ca niște specialiști în marketing, care joacă un rol important în campanii. Se cunoaște deja efectul acestui mijloc de marketing de construirea unei mărci, precum și efectul de creșterea cifrei de afaceri deoarece consumatorul trebuie să cumpere sau să folosească produsul sau serviciul care este legat de o anumită achiziție în cadrul jocurilor pentru a putea participa la jocul respectiv. De aceea concursul se consideră un mijloc care stimulează cumpărăturile. De asemenea joacă un rol important și în colectarea de baze de date deoarece în zilele noastre acesta constituie una dintre cele mai eficiente metode ale colectării de date, grupurile țintă împărtășindu-și datele de contact cu marketerii.

Pagina web Bestconcurs.ro, care conține concursuri actuale, este o platormă care funcționează cu succes deja de trei ani și care prezintă concursurile actuale din România. Bestconcurs.ro ajută ca concursurile să fie mai clare și mai vizibile pentru jucători. În cadrul paginii utilizatorii pot accesa concursurile actuale în formă sistematizată, primesc informații simple, însă complete cu privire la regulamentul câteodată complicat al concursurilor, iar în cadrul paginii web există și un forum unde utilizatorii își pot împărtăși experiențele. Momentan Bestconcurs.ro este cel mai mare site de concursuri care se dezvoltă în ritm dinamic. Pe lângă aceasta am țintit și comunitatea de „smartphone-uri”, creând aplicația Bestconcurs atât pentru iOS (iPhone și iPad), cât și pentru Android (smartphone și tabletă), astfel asigurând jucătorilor șansa de câștig. Datorită acestui site mulți oameni au început să aibă încredere în concursuri, care până acum nu au crezut în ele. În cadrul acestui site jucătorii se pot întâlni virtual și pot participa la conversațiile din forum.

Cum s-a schimbat piața concursurilor în ultimii ani:

În cadrul pieței concursurilor există concursuri online și offline, însă concursurile sunt în mare parte integrate. Prezența pe internet și participarea la concursuri prin intermediul internetului nu numai că este mai ieftină și mai rapidă, decât prin poștă, dar are un rol educativ, deoarece mulți oameni mai în vârstă au început să folosească internetul pentru accesarea acestor concursuri. În cazul în care jucătorul, concurentul s-a înregistrat și și-a trimis primul concurs, începe să se gândească cum ar putea avea o mai mare șansă de câștig. Însă pentru ca un jucător să activeze pe un site, trebuie să-i oferim ceva. Acesta poate fi un concurs sau un premiu, eventual o reducere – deci oamenii nu vor face nimic doar așa, trebuie să le trezim interesul.  Din fericire în ultimii ani „concursurile proaste” (în cadrul cărora se trage la sorți magneți de frigider, căni, brelocuri) nu mai sunt la modă, devenind din ce în ce mai importante premiile valoroase sau banii.  Au apărut premii care nu mai sunt articole lux (de exemplu: excursii, mașină) și au câștigat teren niște servicii menite se rezolve probleme.  (de exemplu: tratamente dentare, bonuri de benzină, plata unor facturi). Deci contribuie cu premii la menținerea nivelului de trai sau la menținerea sănătății oamenilor, pentru care aceștia nu pot economisi destui bani. Prezintă o tendință crescătoare articolele populare, ca și premii (de exemplu: promoții la cafea, ciocolată, concursurile cu bere sunt de asemenea populare, precum și concursurile cu sucuri și chips-uri). Premiul cel mai popular însă a rămas mașina.

La sfârșit aș menționa o informație importantă despre marele „susținător de concursuri”. Prin Facebook nu putem ajunge la fiecare consumator, deși știm că site-ul are o grămadă de vizitatori pe zi. Este surprinzător că pe lângă numărul mare de vizitatori ai site-ului există un grup căruia nu-i place Facebook-ul și care nu doresc să-și împărtășească datele personale prin nicio aplicație. Este important de reținut că chiar dacă putem ajunge la o mulțime de oameni prin Facebook, mesajul nostru nu va ajunge la unele grupuri țintă și ele nu vor juca cu noi. De aceea este nevoie de alte soluții oferite de internet, precum și de organizări de concursuri în locul vânzărilor.

În concluzie putem spune că prima sarcină a firmei care anunță un concurs ar fi stabilirea scopului campaniei. Dorește să popularizeze firma, să facă mai eficientă introducerea unui produs nou, să dezvolte baza de date pentru newsletter sau să facă rost de informații mai detaliate despre grupul țintă. Dacă s-a stabilit condițiile de participare la concurs, trebuie să se găsească o platformă adecvată pentru publicarea concursului. Iar cea mai potrivită soluție este portalul Bestconcurs.ro.

Deci în final există un mijloc de marketing pe care „îl acceptăm” în viața noastră, deoarece ne place și merită să ne jucăm.

Echipa Bestconcurs vă dorește noroc și organizare bună de concursuri!