Un nou model in gama Mercedes-Benz: GLE Coupé, sportiv ca un coupé, impresionant ca un SUV

Mercedes-Benz a combinat doua segmente diferite de autoturisme, fiecare cu stilul sau propriu, pentru a crea un nou model: Mercedes-Benz GLE Coupé. In cazul acestui automobil de exceptie, natura sportiva a unui coupé se imbina in mod ideal cu imaginea marcanta a unui SUV. Pe langa faptul ca este capabil de performante dinamice de exceptie pe sosea, GLE Coupé arata si impresionant. Datorita liniilor laterale ce par sa pluteasca spre spatele masinii, habitaclului jos si alungit, grilei radiatorului cu stema Mercedes-Benz amplasata central, precum si spatelui cu design spectaculos, GLE Coupé afiseaza trasaturi demne de un veritabil coupé Mercedes-Benz. La momentul lansarii pe piata, GLE Coupé va fi disponibil cu motorizari pe benzina si diesel cu puteri cuprinse intre 190 kW (258 CP) si 430 kW (585 CP). O noutate in gama o reprezinta GLE 450 AMG, primul reprezentant al unei noi linii de modele sport Mercedes-AMG, o varianta foarte atractiva, deoarece ofera o gama larga de dotari standard. In plus, este echipat si cu sistemul de control dinamic al masinii DYNAMIC SELECT, sistemul de directie Sports Direct-Steer si sisteme de asistenta pentru sofer specifice Mercedes-Benz. GLE Coupé este echipat standard cu transmisia cu noua rapoarte 9G-TRONIC si cu sistemul de tractiune integrala permanenta 4MATIC. GLE Coupé poate fi comandat si in Romania, la preturi incepand de la 56.750 euro fara TVA.

„Noul GLE Coupé combina in mod ideal atributele unui coupé: sportivitate, dinamism si agilitate cu robustetea si versatilitatea unui SUV”, afirma Prof. Dr. Thomas Weber, membru in Consiliul de Administratie, responsabil pentru Cercetare si Dezvoltare Mercedes-Benz Cars, atunci cand ofera o caracterizare a celui mai nou membru al familiei de modele Mercedes-Benz. GLE Coupé este ultimul sosit in portofoliul de succes al gamei de coupé-uri Mercedes-Benz. Pe langa clasicele modele cu doua portiere C, E, S si cele cu patru portiere CLS si CLA, noul coupé al marcii este o interpretare individuala speciala a fizionomiei segmentului din care face parte.

„Pentru Mercedes-Benz, GLE Coupé este deschizator de drumuri pentru un segment de masini foarte versatile. Ne va permite sa castigam clienti noi pentru marca noastra”, spune Ola Källenius, Membru al Boardului Mercedes-Benz Cars responsabil pentru Marketing si Vanzari, comentand introducerea noului model in portofoliul marcii.

DYNAMIC SELECT, sistemul de control dinamic al masinii: cu adevarat versatil - de la comportament dinamic sportiv la unul echilibrat si confortabil

GLE Coupé va fi simtit de sofer ca un coupé sportiv veritabil inca de la primele momente petrecute la volan. In ciuda unei pozitii mai inalte de condus, demna de un SUV si a unei vizibilitati de jur-imprejur care nu poate fi egalata de un coupé clasic, pasagerii vor simti ca se afla mai curand intr-un automobil sport decat intr-unul gata de off-road. Sunetul lui GLE Coupé aminteste de masini sport puternice si impreuna cu un raspuns foarte direct, spontan al masinii la orice comanda, noul model promite sa ridice pulsul soferului. Pe de alta parte, GLE Coupé poate sa creeze pasagerilor si un sentiment suprem de calm si confort, cu o dinamica la rulare linistita. Aceste doua lumi atat de diferite pot fi experimentate de obicei in doua automobile separate – intr-un coupé veritabil sportiv, agil si intr-un SUV confortabil si usor de condus. Noul GLE Coupé este insa diferit: sistemul DYNAMIC SELECT ofera o marja foarte larga a dinamicii condusului si combina cele doua lumi diametral opuse intr-un singur automobil.

GLE 450 AMG – primul model „AMG sport”

Exercitiul de echilibru intre o rulare extrem de sportiva si una totusi confortabila a fost realizat intr-un mod desavarsit in GLE 450 AMG. Fiind primul model „AMG sports”, GLE Coupé echipat cu motorul V6 reprezinta un model foarte atractiv prin care puteti accede in lumea masinilor sport ale brandului de performanta AMG.

„GLE 450 AMG Coupé este primul nostru model dintr-o serie noua, in care vor fi integrate in viitorul apropiat si mai multe modele ce ofera emotie si performante la un nivel foarte ridicat. Noile modele Mercedes-AMG ne-au permis sa facem tehnologia veritabila a masinilor sport si fascinatia motorsport-ului mult mai accesibile”, declara Tobias Moers, Presedintele Consiliului de Administratie a Mercedes-AMG GmbH. „Fiecare automobil din Affalterbach onoreaza promisiunea marcii catre sofer - Driving Performance.”

Noile modele „AMG sports” sunt modele sport exceptionale care onoreaza promisiunea de a oferi performante sportive, tractiune integrala permanenta standard si sisteme sofisticate pentru sasiul masinii. Sistemul DYNAMIC SELECT ofera moduri de rulare si implicit comportament al masinii complet diferite: INDIVIDUAL, COMFORT, SLIPPERY, SPORT si SPORT+, care pot fi selectate de catre sofer prin intermediul unui controller rotativ amplasat pe consola centrala. DYNAMIC SELECT reuneste toate sistemele de control ale masinii, generand parametri diferiti pentru fiecare mod in parte. Numele programelor vorbesc de la sine: SPORT si SPORT+ transforma GLE 450 AMG intr-un automobil sportiv cu o dinamica pronuntata a fortelor longitudinale si laterale. COMFORT reprezinta opusul acestor doua moduri. In cazul selectarii acestui program se pune accentul pe parametrii, care odata schimbati, iti transmit un sentiment de relaxare, tipic limuzinelor Mercedes-Benz. Rularea are loc intr-un mod relaxant, confortabil, fara efort si cu cea mai mare eficienta posibila a consumului de energie. Modul SLIPPERY optimizeaza manevrabilitatea pe suprafetele cu aderenta scazuta cum ar fi zapada sau gheata. Mai mult, modul INDIVIDUAL ii permite soferului sa programeze si sa salveze setarile personale pentru fiecare sistem in parte, indiferent de motorizare.

In GLE 450 AMG, sistemul DYNAMIC SELECT nu controleaza doar modul de lucru al sasiului, suspensiei, directiei sau grupului moto-propulsor; prin intermediul lui puteti trai si mai multe experiente la volanul masinii, deoarece sistemul permite si modificarea de parametri pentru sunetul motorului, instrumentarul de bord sau controlul dinamic al farurilor. Astfel, ecranul sistemului COMAND isi schimba grafica in functie de modul ales pentru transmisie, functia de iluminare activa a farurilor full-LED raspunde mai rapid, iar sunetul motorului poate fi schimbat de la o redare sportiva, dominanta la una calculata, reticenta chiar:

·         Daca soferul selecteaza modul COMFORT, grafica este modificata in concordanta, iar turometrul raspunde intr-un mod lent, relaxat la comenzile soferului. Impreuna cu transmisia, motorul si suspensiile reglate catre un mod de lucru confortabil, sunetul motorului este setat catre o redare silentioasa si astfel GLE Coupé transmite o senzatie de relaxare absoluta care mai este intalnita doar in limuzinele Mercedes-Benz.

·         Lucrurile se schimba complet atunci cand este selectat modul SPORT+. Caracterul masinii se modifica instantaneu, schimbarile treptelor de viteza ale cutiei 9G-TRONIC sunt accentuate acustic, mai ales in momentul retrogradarii cu doua trepte odata, iar instrumentarul de bord raspunde mai rapid. Display-ul central al COMAND afiseaza astfel acceleratia longitudinala si laterala plus unghiul directiei cu o grafica realista, regasita doar in sporturile cu motor. Sunetul motorului este puternic si subliniaza acustic modul sport. Aceasta setare SPORT+ a sistemului DYNAMIC SELECT face din GLE Coupé un model sport veritabil ce le ofera pasagerilor sai o experienta autentica.

Combinatia perfecta: sistemul de tractiune integrala permanenta 4MATIC si transmisia cu noua rapoarte 9G-TRONIC

In noul GLE Coupé, inginerii au avut posibilitatea de a demonstra performantele noii transmisii cu noua rapoarte 9G-TRONIC atunci cand este montata pe un automobil cu tractiune integrala permanenta si motor amplasat longitudinal in fata. In functie de modul de rulare ales prin intermediul sistemului DYNAMIC SELECT, transmisia 9G-TRONIC impresioneaza prin agilitate si raspuns foarte rapid la comenzi sau prin echilibru foarte confortabil in schimbarea treptelor. Potentialul noii transmisii este astfel exploatat la maximum. Ofera timpi de schimbare foarte rapizi si tranzitie perfecta intre rapoarte pentru sprinturi pline de energie, dar si schimbari de trepte care abia se simt la interior, pentru un stil de rulare foarte placut si confortabil.

Sistemul de tractiune integrala permanenta 4MATIC ofera o manevrabilitate sigura, armonioasa, dar si sportivitate, toate in deplina siguranta. Modelele GLE 350 d si GLE 400 beneficiaza de un raport de distributie a cuplului motor pe punti de 50:50, fata:spate. Insa in cazul sportivului GLE 450 AMG Coupé, configuratia raportului este modificata pentru a oferi o agilitate si mai mare si dinamica pronuntata, la toate capitolele. Raportul de cuplu transmis pe punti in acest caz este 40% pe fata si 60% pe spate. Modurile SPORT si SPORT+ ale transmisiei, selectate din DYNAMIC SELECT ofera agilitate longitudinala si dinamica de forte laterale foarte sportive datorita interactiunii ideale dintre sistemele de control electronic al dinamicii masinii: ASR, ESP® cu functia Curve Dynamic Assist, sistemul de control electronic al tractiunii 4ETS si sistemul de control adaptiv al franarii ADAPTIVE BRAKE.

Stabilitate exemplara: suspensia pneumatica AIRMATIC cu ADS Plus, directie Sports Direct-Steer si ACTIVE CURVE SYSTEM

Pe langa sistemul de tractiune integrala permanenta cuplat cu transmisia automata cu noua rapoarte, noul sistem de suspensie pneumatica AIRMATIC - disponibil in premiera cu sistemul de amortizoare controlate electronic ADS Plus, garanteaza o rulare foarte stabila indiferent de situatia in care se afla automobilul. Sistemul de suspensie isi modifica configuratia de amortizare in functie de programul selectat prin intermediul DYNAMIC SELECT. In modul SPORT+, masina devine extrem de manevrabila si capabila de o dinamica exemplara, oferind in acelasi timp si cel mai bun confort posibil. Diametral opus, modul COMFORT ofera cel mai mare confort disponibil pentru rulare si cea mai buna dinamica posibila situatiei.

Unitatea de control a suspensiei beneficiaza de serviciile a numerosi senzori pentru a ajusta in permanenta caracteristicile de amortizare pentru fiecare roata in parte: un senzor este amplasat pe coloana de directie, patru senzori analizeaza unghiul de virare si viteza de deplasare prin intermediul sistemului ESP® si al senzorului care detecteaza pozitia pedalei de frana.

Sistemul de bare stabilizatoare active ACTIVE CURVE SYSTEM face parte si el din multitudinea de sisteme sport ce sunt activate atunci cand soferul selecteaza programele SPORT sau SPORT+. In acelasi timp, barele stabilizatoare active ale puntilor pot creste confortul lui GLE Coupé la nivelul disponibil in mod normal doar intr-o limuzina veritabila, chiar si in momentele de solicitare maxima pentru suspensie - de exemplu la trecerea peste gropi. Noul sistem de directie Sports Direct-Steer are un raport de demultiplicare foarte direct de 17.4:1 plus volanul sport de mici dimensiuni, pentru a-i oferi soferului o manevrabilitate exemplara si un control perfect asupra masinii in toate conditiile posibile - fie ca se deplaseaza prin aglomeratia oraselor, pe autostrada la viteze ridicate de croaziera sau pe drumuri virajate de munte ce necesita schimbari rapide de directie.

Modelele GLE 350 d 4MATIC si GLE 400 4MATIC sunt oferite standard cu o suspensie din otel plus programul AGILITY CONTROL pentru setarea amortizoarelor, iar suspensia pneumatica AIRMATIC este disponibila optional cu sistemul ADS Plus.

O gama larga de puteri pentru motoare, de la 190 kW (258 CP) la 430 kW

(585 CP) 

Pe langa designul foarte atragator, tehnologia avansata a transmisiei, suspensiile exceptionale, precum si sistemele de asistenta pentru sofer deja cunoscute de la Clasele C, E sau S, GLE Coupé este echipat standard sau optional cu dotari si pachete menite sa-l transforme dintr-un simplu automobil intr-o experienta deosebita.

Versiunea diesel GLE 350 d 4MATIC dezvolta o putere maxima de 190 kW (258 CP) si pune la dispozitia soferului un cuplu motor maxim de 620 Nm disponibili de la 1600 rpm. Modelul GLE 400 4MATIC, alimentat cu benzina este echipat cu noul motor biturbo V6, cu injectie directa, capabil sa produca o putere maxima de 245 kW (333 CP) si un cuplu motor maxim de 480 Nm disponibili de la 1400 rpm.

Aparitia impunatoare a ambelor versiuni este sustinuta de prezenta rotilor cu jante din aliaj usor cu diametrul de 50.8 cm (20 de inch), cu design cu 10 spite si anvelope cu dimensiunile 275/50 R 20. Pentru cei care cauta ceva mai sportiv sunt disponibile diverse modele de jante din aliaj usor cu diametrul de 53.3 cm (21 de inch) sau 55.9 cm (22 de inch), ce pot fi comandate chiar si cu anvelope mixte. Cea mai mare dimensiune de jante este disponibila doar in combinatie cu suspensia pneumatica AIRMATIC ADS Plus. Si mai multa exclusivitate ii este conferita lui GLE Coupé cu ajutorul elementului lateral cromat amplasat la baza inferioara a geamurilor, prin intermediul elementelor de protectie de sub spoilere, ce amintesc de scuturi de protectie in off-road, si prin montarea pe masina a sistemului de evacuare final dublu cu finisare cromata. Geamurile cu tenta verde si izolate termic reduc efectele puternice ale soarelui asupra interiorului pe timp de vara, iar tehnologia LED este folosita pentru faruri, pentru luminile de rulare pe timp de zi, pentru blocurile optice spate si pentru al treilea stop de frana.

Printre dotarile standard ale lui GLE Coupé se gasesc sistemul DYNAMIC SELECT, hayonul cu deschidere si inchidere electrica EASY-PACK, precum si camera video pentru mersul inapoi cu ghidare dinamica. Pe langa acestea, sistemele de asistenta electronica activa pentru sofer - ESP® Curve Dynamic Assist si Crosswind Assist, precum si COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS sunt oferite standard impreuna cu sistemul de asistenta la franare BAS Plus. Sistemul Cross-Traffic Assist este disponibil optional.

GLE 450 AMG reprezinta o alegere mai sportiva din gama GLE Coupé. Motorul V6 biturbo produce o putere maxima de 270 kW (367 CP) si un cuplu motor maxim de 520 Nm disponibili de la 1400 rpm si este capabil sa ofere performante dinamice demne de o masina sport autentica. Modul SPORT+ pentru transmisie al sistemului DYNAMIC SELECT este disponibil standard pentru GLE 450 AMG Coupé.

Echipamentul standard al modelului GLE 450 AMG Coupé include elemente speciale cum ar fi spoilerele fata/spate cu design special, un spoiler spate de mici dimensiuni vopsit in culoarea caroseriei si jante din aliaj usor AMG, cu design special cu cinci spite duble si diametrul de 53.3 cm (21 de inch) cu anvelope 275/45 R 21 (fata) si 315/40 R 21 (spate). Printre dotarile standard se mai gaseste si pachetul AIRMATIC de suspensie pneumatica, completat de sistemul electronic de control al amortizoarelor ADS Plus, cu reglare automata a garzii la sol si coborare automata a acesteia la vitezele ridicate. Cu exceptia modelelor 450 AMG, 63 AMG si 63 AMG S, aceste dotari sunt altfel optionale pentru restul gamei. 

Un design de succes creat din elemente de coupé si SUV

Senzualitatea si eleganta sunt cele doua caracteristici principale ale idiomului de design care caracterizeaza marca Mercedes-Benz de aproape 130 de ani si isi au originea in gandirea celor doi inventatori ai automobilului: Carl Benz si Gottlieb Daimler: Benz era o personalitate indreptata mai mult spre ratiune in comportamentul sau, pe cand Daimler era mai mult condus de pasiunea sa. Noul Mercedes-Benz GLE Coupé demonstreaza cum se poate crea o simbioza ideala intre inteligenta si emotie, intre traditie si modernism.

GLE Coupé nu este doar un automobil care infatiseaza perfect modul in care pot fi combinate principiile de design Mercedes-Benz, ci foloseste caracteristicile esentiale ale doua tipuri de automobile complet diferite. Cel mai tanar membru al familiei GLE a fost stilizat in spiritul celor mai moderne coupé-uri Mercedes-Benz: combina sportivitatea pura cu un aspect estetic de inalta clasa si o senzualitate demna de cel mai modern lux. In acelasi timp, elementele clasice de design ale SUV-urilor pot fi recunoscute imediat. Cu aripi evazate puternic, jante cu diametrul de pana la 55.9 cm (22 de inch), o linie laterala a caroseriei inalta si o garda la sol generoasa, noul GLE Coupé duce imaginea unui coupé de mari dimensiuni cu patru usi la un nou nivel. 

Proportiile extreme cu o estetica foarte bine elaborata ale noului GLE Coupé isi au originea in ADN-ul de design al marcii. Caroseria desenata spectaculos transmite dinamism si agilitate prin silueta sa, iar grila motorului amplasata aproape vertical in fata masinii include sigla de mari dimensiuni si este flancata de farurile full-LED cu design interior tridimensional. Capota motorului este bombata catre partea din fata si include un element de design tipic Mercedes-Benz - „power domes” – artificiu ce transmite in mod clar ca GLE Coupé face parte din linia de modele sportive Mercedes-Benz. O referire discreta la genele ADN de SUV prezente in GLE Coupé sunt pragurile iluminate, integrate armonios in designul lateral si disponibile optional.

Apartenenta la segmentul vast de coupé-uri Mercedes-Benz poate fi recunoscuta la GLE Coupé datorita elementelor de design ale partii din spate, care au fost introduse in designul Mercedes-Benz pentru prima oara pe Clasa S Coupé. Aceste caracteristici de design sunt reprezentate de stopurile inguste cu aspect tridimensional, insertia cromata de deasupra lor si placuta de inmatriculare care acum este incorporata in spoilerul spate. Un alt element de design tipic coupé-urilor Mercedes-Benz este forma rotunjita a lunetei in partea sa superioara. O referire discreta la lumea SUV-urilor este facuta prin prezenta elementelor cromate de sub spoilerele fata/spate, ce amintesc de scuturile de protectie, si a elementelor finale cromate, duble, ale sistemului de evacuare.

Elementele definitorii pentru interiorul lui GLE Coupé sunt scaunele sport, volanul sport de dimensiuni compacte, precum si sistemul de infotainment familiar de pe Clasele C, E si S. Display-ul informational central, partial integrat in bord, este pozitionat intr-un mod optim din punct de vedere ergonomic. Gurile de ventilatie centrale cu rama stilizata in culoare argintiu flancheaza display-ul. Consola centrala gazduieste sistemul de control pentru centrala COMAND cu al sau controller cu touchpad amplasat intr-o pozitie ideala ergonomic. Tapiteria pentru scaune si alte elemente din interior sunt imbracate in piele ARTICO lucrata manual, iar insertiile din aluminiu polisat longitudinal, de culoare deschisa sunt si ele impresionante. Sistemul de infotainment este completat de sistemul Audio 20 CD ce foloseste opt difuzoare si include modul de comunicare Bluetooth.

Interiorul lui GLE 450 AMG este o imagine impresionanta datorita scaunelor sport AMG si a volanului imbracat in piele neagra Nappa, cu design special AMG in trei spite, precum si datorita insertiilor din aluminiu polisat longitudinal, de culoare deschisa si a pedalierului sport din otel inoxidabil cu insertii din cauciuc. Interiorul poate fi personalizat si mai mult prin intermediul ornamentelor negre lucioase sau a celor din fibra de carbon AMG.

Pachete de dotari si optionale atractive

Numeroase dotari bine cunoscute din gama Mercedes-Benz au fost combinate in pachete de dotari atractive pentru GLE Coupé. Pachetul Driving Assistance Plus include sistemele DISTRONIC PLUS cu Steering Assist si Stop&Go Pilot, PRE-SAFE® Brake cu sistem de detectie pietoni, BAS PLUS cu Cross-Traffic Assist, Active Blind Spot Assist, Active Lane Keeping Assist si PRE-SAFE® PLUS. Pachetul Parking include sistemul de camere video cu redare la 360° plus sistemul Active Parking Assist cu PARKTRONIC, garantand astfel o vizibilitate exemplara asupra imprejurimilor masinii si implicit o manevrabilitate fara probleme la intrarea sau iesirea din locurile de parcare. Vizibilitatea pe timp de noapte este imbunatatita de sistemul de iluminare LED Intelligent Light, dotare standard pentru toate modelele. Pentru conditii meteorologice problematice, ce pot afecta vizibilitatea, poate fi activat sistemul adaptiv de stergatoare de parbriz cu lichid incalzit - MAGIC VISION CONTROL.

Interiorul extrem de spatios pentru un coupé ofera loc suficient pentru pana la cinci pasageri. Bancheta lui GLE Coupé are chiar cea mai mare latime din segment. Soferii care comanda plafonul panoramic din sticla vor fi recompensati cu o impresie de spatiu extins pentru toti pasagerii. Cu un volum maxim disponibil de 1.650 de litri, coupé-ul Mercedes-Benz ofera cel mai spatios portbagaj din segment si implicit detine recordul mondial de spatiu disponibil pentru bagaje in segmentul coupé-urilor.

Ca o premiera in segment, Mercedes-Benz ofera optional un carlig de remorcare cu actionare complet electrica, ce include si sistemul de asistenta a stabilitatii rulotei ca functie a ESP®. Masa maxima ce poate fi tractata cu GLE Coupé este de pana la 3.5 tone.

Oferita optional, cea mai noua generatie a sistemului de infotainment COMAND Online are un display TFT cu diagonala de 20.3 cm (8 inch) si poate fi controlat printr-un touchpad intuitiv. COMAND Online include si un player DVD, sistemul Traffic Sign Assist cu recunoasterea indicatoarelor rutiere plus functie de atentionare la intrarea pe sens interzis. Daca este necesar, clientii pot comanda pentru COMAND Online un DVD changer cu sase discuri, un sistem Rear Seat Entertainment cu telecomanda, receiver TV sau sistemul de sunet Bang & Olufsen Sound AMG.

Merita sa aveti in vedere: combinatii numeroase de culori si materiale pentru GLE Coupé

Exista practic un numar nelimitat de combinatii posibile de personalizare pentru exteriorul si interiorul lui GLE Coupé - pachetele de dotari joaca un rol foarte important si aici. De exemplu, clientii pot sa-i confere masinii un aspect exterior extrem de sportiv cu ajutorul pachetului AMG Line Exterior ce include bare fata/spate AMG si jante din aliaj usor AMG cu diametru de 53.3 cm (21 inch). Cei care doresc si mai multa exclusivitate pot combina acest pachet cu cel denumit Night - acesta aduce pe masina o grila a motorului si capace oglinzi retrovizoare laterale vopsite in negru lucios. In acelasi timp, gama larga de nuante de vopsea standard sau metalizata impreuna cu posibilitatile practic nelimitate de personalizare pentru interior, cresc exponential metodele de customizare a masinii. Un total de 11 nuante de vopsea pentru exterior sunt disponibile, dintre acestea, sapte fiind nuante in culori metalizate, iar doua sunt nuante speciale cu pigmenti pentru efecte speciale: designo diamond white sau designo hyacinth red metallic.

Interiorul inspira lux modern si poate fi personalizat catre o identitate sportiva, dinamica sau una clasica si eleganta, in functie de preferintele personale. Gama de combinatii de culori variaza la interior de la o tematica complet neagra la diverse combinatii de culoare ce aduc negrul alaturi de bej ginger, gri crystal, maro saddle sau alb porcelain. Interiorul lui GLE Coupé este impresionant vizual in combinatia de piele designo exclusive nappa porcelain/black. Pachetul de dotari de interior AMG Line aduce sportivitate prin scaunele sport AMG, volanul sport AMG, diverse finisaje in piele nappa si pedalier sport. Pachetul designo Exclusive aduce si mai mult lux in GLE Coupé: scaune confort ventilate cu tapiterie cu design special si cusaturi cu forma de diamant, bord si fete interioare portiere imbracate in piele designo si plafon din tapiterie DINAMICA de culoare neagra.

In functie de preferintele personale, ornamentele disponibile pentru interior sunt din aluminiu de culoare deschisa polisat longitudinal, lemn de frasin de culoare maro cu pori deschisi, lemn de eucalipt maro, lemn de plop gri-inchis sau combinatie de fibra de carbon AMG cu negru lucios.

Mai multe informatii despre Mercedes-Benz sunt accesibile online la: www.media.mercedes-benz.ro si www.mercedes-benz.ro.