Trei tineri, inspiraţi de filmele americane, au lansat un business unic în România şi care le aduce zeci de mii de euro

Trei tineri, inspiraţi de filmele americane, au lansat un business unic în România şi care le aduce zeci de mii de euro Trei tineri, inspiraţi de filmele americane, au lansat un business unic în România şi care le aduce zeci de mii de euro

Pionieri în segmentul lor de piaţă, trei tineri au preluat din filmele americane o idee de afaceri care le-ar fi fost de mare ajutor cu ani în urmă, din postura de clienţi.

Şi-au pus economiile împreună şi au deschis, în urmă cu cinci ani, prima soluţie integrată de laundromat în regim self-service din România – binecunoscutele spălătorii de haine, unde maşinile funcţionează cu jetoane. Cu investiţii de circa 15.000 de euro, Easywash a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 67.000 de euro şi opt unităţi, iar printre planurile lor se numără extinderea în toată ţara, în regim de franciză.

"Totul a început foarte simplu: am avut nişte economii şi am zis: «Ce facem cu ele?». în loc să ne luăm câte o maşină auto second-hand, am zis: «Hai să investim, să luăm mai multe maşini... de spălat». Totul a fost, mai degrabă, un amestec de circumstanţe“, povesteşte Bogdan Grigoraş, unul dintre fondatori.

Spre exemplu, doi dintre ei au făcut sport de performanţă şi erau destul de mult timp plecaţi în cantonamente, iar laundromatul ar fi fost o soluţie ideală la momentul acela. ”Ne uitam la filmele americane şi ni se părea că ar fi fost totul atât de simplu. Apoi, am fost destul de hotărâţi să găsim o idee care să ne permită să ne desfăşurăm în continuare activităţile pe care le aveam independent de Easywash“, adaugă Grigoraş. Astfel, pentru că nu era nevoie să fie prezenţi mult timp în spălătorii, iar nişa aceasta era una neexploatată, de la idee până la implementarea sa nu a fost decât un pas; mai exact două luni. Investiţia iniţială din surse proprii a fost de 15.000 de euro, iar banii au fost folosiţi pentru a cumpăra maşini de spălat şi uscătoare aduse din SUA.

Citeste mai multe pe BusinessMagazin