The Happiness Index, platforma bazată pe neuroștiință care ajută organizațiile să afle cât de fericiți sunt angajații lor

The Happiness Index The Happiness Index, platforma bazată pe neuroștiință care ajută organizațiile să afle cât de fericiți sunt angajații lor

Sodexo BRS România, liderul pieței locale de beneficii extra salariale, lansează The Happiness Index, un serviciu prin care companiile pot afla în timp real, cu ajutorul neuroștiinței, datelor și tehnologiei, cât de implicați și fericiți sunt angajații la locul de muncă și ce pot face pentru a crește gradul de mulţumire a angajaților.


În România, pentru aproape 70% dintre angajați, satisfacția în muncă este cel mai important aspect al vieții lor - angajații simt că trăiesc mai intens atunci când sunt fericiți la locul de muncă, potrivit unui sondaj realizat anul acesta de platforma de recrutare BestJobs. De fapt, potrivit aceluiași studiu, pentru români, să fie împliniți profesional este mai important decât să-și petreacă timpul cu cei dragi (48%).


Cum funcționează platforma


The Happiness Index folosește o metodologie bazată pe neuroștiință care le permite companiilor să înțeleagă modul în care gândesc, simt și se comportă angajații. Acest serviciu inovator creat de compania britanică de tehnologie The Happiness Index – co-fondată de Matthew Phelan, Tony Latter şi Chris Hyland - măsoară elementele care îi motivează pe angajați, care îi fac fericiți și susțin dezvoltarea lor la locul de muncă.


Citeste mai multe pe Start-up.ro