Review The Medium - un adventure cu o poveste sinistră

Review The Medium - un adventure cu o poveste sinistră Review The Medium - un adventure cu o poveste sinistră

The Medium este un joc exclusiv Microsoft, disponibil pe consolele Xbox și pe PC. Este un titlu adventure cu o poveste sinistră pe care fanii genului ar trebui să o încerce.

The Medium vine de la studioul polonez Bloober Team și ne propune o călătorie supranaturală. Protagonista este Marrieanne, o tipă cu o conexiune către lumea spiritelor. Încă de la început știm că ea poate vedea lucruri acolo unde nu sunt, iar un telefon pe care-l primește de la un necunoscut o trimite într-o aventură creepy într-un loc abandonat ce pare dintr-un trecut românesc ceaușist. Odată ajunsă acolo, Marieanne își dă seama că lucrurile sunt mai complicate decât par și merge într-o aventură pentru a descoperi cine este străinul care a sunat-o și ce vrea de la ea. Nu o să vorbesc mai mult despre poveste pentru că asta este atracția principală a jocului și ar fi bine să o experimentanți chiar voi pe propria piele. Ce pot să spun, impresiile mele asupra poveștii spuse de polonezi.

irul narativ mi s-a părut mai interesantă decât credeam că va fi. Începe destul de greu, dar apoi treptat îți dai seama care este treaba și spre final vei primi răspunsuri la toate întrebările tale. De asemenea, studioul Bloober Team mi s-a părut a fi destul de curajos în abordare și propune un final neașteptat. Aș spune că Medium spune o poveste de calitatet, cu îndeajuns de mult mister, încât să te atragă în mreaja sa. Poate o fi și datorită perspectivei și personajului feminin, dar mie mi-a adus aminte de Syberia și The Longest Journey.

Mai multe pe Start-up