Pandemia a crescut nevoia românilor de servicii digitale

Pandemia a crescut nevoia românilor de servicii digitale Pandemia a crescut nevoia românilor de servicii digitale

Două treimi dintre consumatorii români au utilizat cel puțin un serviciu digital în timpul carantinei COVID-19, o creștere de 10 procente față de perioada anterioară, conform sondajului „Digital Sentiment in Romania” publicat de McKinsey & Company.


Rezultatele arată că, în perioada carantinei COVID-19, s-a dublat numărul serviciilor accesate digital. „


Dacă, în general, consumatorul român obișnuit accesa deja digital unul sau două servicii diferite, în timpul carantinei, utilizatorii au folosit online, în medie, trei-patru servicii diferite”, notează Alexandru Filip, Partener Coordonator al biroului McKinsey & Company din București și Lider al McKinsey DnA (Digital and Analytics) Practice în Europa Centrală.


În ceea ce privește tipurile de servicii digitale la care consumatorii români au recurs, cele bancare și de telecomunicații sunt cele mai folosite; 38% dintre români au declarat că au utilizat cel puțin un serviciu digital din aceste două sectoare în timpul carantinei COVID-19, iar 19% dintre consumatori au început să le folosească începând din această perioadă de carantină.


Mai multe pe Start-up