În pandemie se citește mai mult: 1 milion de euro, afaceri Librex în 2020

În pandemie se citește mai mult: 1 milion de euro, afaceri Librex în 2020 În pandemie se citește mai mult: 1 milion de euro, afaceri Librex în 2020

Librex, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de carte, a încheiat anul 2020 cu afaceri de 1 milion de euro, cu 275% mai mult comparativ cu 2019.


Așteptările pentru anul în curs sunt în linie cu vânzările din ianuarie, în valoare de 205.000 euro, record absolut în istoria companiei și cu 300% mai mari comparativ cu cele raportate în ianuarie 2020.


Măsura cu cel mai mare impact în rezultatele obținute a fost eliminarea taxei de transport pentru toate comenzile plasate pe site, măsură adoptată anul trecut, la începutul declarării Stării de Urgență. De atunci și până în prezent, Librex a fost singurul jucător din piața de carte care a oferit serviciul de transport cu titlu gratuit.


O pondere însemnată o constituie și investițiile în valoare de 125.000 de euro realizate în dezvoltarea soluțiilor și serviciilor online, în dezvoltarea capacității operaționale și logistice, precum și în costuri de marketing.


Nu în ultimul rând, segmentul de e-commerce și-a menținut ritmul de creștere și în 2020, estimat de companie undeva la 30 – 40%, ceea ce s-a tradus în mai multe comenzi și, implicit, venituri pentru Librex.


Mai multe pe Start-up