Ghidul începătorului pentru Google AdWords

Ghidul începătorului pentru Google AdWords Ghidul începătorului pentru Google AdWords

În ziua de azi dacă site-ul afacerii tale nu apare în prima pagină a rezultatelor de căutare Google atunci pierde șansa de a atrage clienți noi și de a fi cunoscut. Astfel pentru ca site-ul tău web să apară în primele rezultate de căutare, are nevoie fie de o strategie aplicată de SEO, fie de o activitate pe Google Adwords.

Google Adwords sau mai nou Ads este un serviciu oferit de către Google de promovare prin care plătești de fiecare dată când o persoană dă click pe anunțul tău de promovare.

În fiecare zi se fac în jur de 3 miliarde de căutări pe Google, iar afacerile se bat pentru a apărea pe prima pagină a rezultatelor de căutare fie organice, fie plătite.

Această metodă de promovare pare destul de simplă - plătești pentru că site-ul tău să apară în rezultatele de căutare.

Dacă nu ai avut experiență până acum cu această metodă de promovare atunci poate că îți pare complex, dar nu este neapărat așa. Dacă nu profiți de toate avantajele acestei platforme și de o strategie bună de promovare atunci publicitatea pe Adwords poate să devină un coșmar.

Mai multe pe Start-up