Experiența lucrului de Când poți vinde alte produse online: „Schimbi produsul, dar nu schimbi publicul ”acasă: cum să lucrezi mai ușor remote

Experiența lucrului de Când poți vinde alte produse online: „Schimbi produsul, dar nu schimbi publicul”acasă: cum să lucrezi mai ușor remote Experiența lucrului de Când poți vinde alte produse online: „Schimbi produsul, dar nu schimbi publicul”acasă: cum să lucrezi mai ușor remote

În al doilea webinar Commerce School of the Future am vorbit despre trecerea de la offline la online. Esențial e marketing-ul. Dacă offline-ul însemna un bulevard circulat, pe internet poate fi toată lumea și nimeni în același timp. Cum te adaptezi și cum schimbi inclusiv produsele vândute de tine în această perioadă?


În perioada aceasta numeroase business-uri s-au reorientat. MiniPrix vinde produse alimentare, pizzeriile au început să vândă materia primă separat, dacă pizza nu se cumpără.


Am vorbit despre cum faci marketing-ul atunci când treci din mediul offline în online, dar și dacă te reorientezi și vinzi ceva nou pe magazinul tău. Se diluează sau nu brandul?


În al doilea episod al discuțiilor online din seria Commerce School of the Future, am discutat aplicat cu Bogdan Colceriu, CEO al Frisbo, companie care oferă fulfillment, adică depozitează și administrează marfa vânzătorilor, fără ca aceștia să aibă nevoie de un depozit propriu, cu Marian Alecsiu, CEO al F64, cel mai important magazin de accesorii foto-video, și Cristi Movilă, Country Manager VTEX, companie ce oferă soluții de comerț electronic pentru firme medii și mari care vor să facă pasul spre online.


Mai multe Start-up