Cum să ajungi de la o idee interesantă la un produs digital pregătit de implementare

Cum să ajungi de la o idee interesantă la un produs digital pregătit de implementare Cum să ajungi de la o idee interesantă la un produs digital pregătit de implementare

Ideile aduc un plus de valoare doar în momentul în care sunt confirmate. Indiferent pe ce platformă socială ne aflăm, constant suntem bombardați cu informații legate de afaceri noi lansate și profitabile. Ce au toate în comun? Sunt considerate “geniale”. Repetarea constantă a termenului menționat, deseori este numit și “genius bias “.

Ce e nefericit la acest bias e faptul că nu se aplică doar produselor fizice, ci și celor digitale. Cu toate că în ultimii 20 de ani, afacerile prospere și disruptive nu au fost neapărat originale la bază, mulți fondatori insistă să se lanseze startup-uri bazate pe idei “geniale”, care să rupă normele, care să fie total diferită față de ce era până atunci.

Cu toate că de exemplu, Airbnb pare în esență ceva nou și inedit, are la bază, în fond simplul concept de a-ți petrece noaptea într-un loc străin altundeva decât într-un hotel, hostel sau motel. Cum zicea și Brian Chesky, înainte să intre în Y Combinator - “Dacă reușești să convingi oamenii să cumpere o cutie de cereale de $4 la $40, poate reușești să-i convingi să-și petreacă timpul și în camerele altora.“

 

Sursa: Start-up.ro