Cum arată primul pitch al Uber și ce-ai putea învăța din el?

Cum arată primul pitch al Uber și ce-ai putea învăța din el? Cum arată primul pitch al Uber și ce-ai putea învăța din el?

Îl iubești sau îl urăști, Uber e aici și va rămâne. Asta în ciuda competiției făcută de Lyft, Grab, Yandez sau Didi Chuxing. Nici nu mai vorbim despre companiile de taxi care luptă cu tot ce au pentru a-și păstra clienții.

Și tot în ciuda problemelor legale cu firma se confruntă prin toată lumea. Iar România nu face excepție. Chiar ieri scriam despre faptul că activitatea Uber a fost interzisă la Cluj, după o decizie a Tribunalului Specializat Cluj. Din fericire, decizia nu este una definitivă.

Uber este un gigant care a cucerit lumea aducând o schimbare în modul în care ne deplasăm spre job, casă, aeroport sau pur și simplu, prin oraș, făcând diverse activități. Cel mai recent, compania ajunsese la o evaluare de 62 de miliarde de dolari. Asta chiar dacă Uber este, în continuare, pe pierdere. Cu vreo 577 de milioane de dolari, pe pierdere. Totuși asta nu-i oprește pe americani.

Însă, până să ajungă la statutul de superstar, Uber a trebuit să pornească de undeva. Iar Garrett Camp, co-fondatorul Uber, a publicat într-o postare pe Medium primul pitch al Uber. Pe 25 de slide-uri, compania care va aniversa anul viitor un deceniu de existență, își prezenta conceptul și viziunea care a transformat-o într-un gigant.

Mai multe pe Start-up