Concurenta analizeaza preluarea Sanoma Hearst de catre Burda

Concurenta analizeaza preluarea Sanoma Hearst de catre Burda

Consiliul Concurentei analizeaza operatiunea de concentrare economica prin care Burda Romania si Burda Verlag Osteuropa GmbH au dobandit controlul asupra Sanoma Hearst Romania.

Autoritatea de concurenta va evalua operatiunea de concentrare economica din punct de vedere al compatibilitatii acesteia cu un mediu concurential normal, in conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrarilor economice.

Companiile implicate activeaza pe piata editarii a revistelor si periodicelor.

BVO – Burda Verlag Osteuropa, divizia de est a Hubert Burda Media a fost fondata in 1995 si publica peste 200 de reviste in Romania, Polonia, Cehia, Rusia, Ucraina, Kazakhstan, Serbia, Croatia si Slovenia. In Romania, Burda este prezenta din 1999.

Sanoma Hearst Romania si-a inceput activitatea in 1999 si, in prezent, editeaza 19 publicatii si opereaza 11 site-uri web.

Consiliul Concurentei este interesat in obtinerea observatiilor si punctelor de vedere de la terti (inclusiv concurenti si clienti ai partilor implicate), in legatura cu aceasta concentrare economica.

Actualul portofoliu al Burda Romania cuprinde branduri precum Practic in bucatarie, Casa Lux, Ioana, Gradina mea de vis. 

Sanoma Hearst include Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, FHM, Esquire, Men’s Health, Auto Motor si Sport si National Geographic. 

Burda International editeaza peste 230 de reviste in 17 piete si numara peste 2.400 de angajati, se arata in comunicatul Burda.