Agentia Republika Interactive se rebranduieste si lanseaza propria divizie de PR

Agentia Republika Interactive se rebranduieste si lanseaza propria divizie de PR

Agentia de social media Republika Interactive, devine Republika – agentie de comunicare cu ADN digital, anuntand cu aceasta ocazie si lansarea propriei divizii de PR.

Divizia de PR va fi condusa de Zenovia Grama (foto), care are o experinta de zece ani in comunicare, pana in prezent dezvoltand si implementand strategii de comunicare pentru companii precum: Forum Film, Baneasa Shopping City, Cine Grand, Agricola Bacau, Tuborg Romania, Halewood Romania, dar si artisti internationali precum Alexandra Stan, Emil Rengle sau Viky Red.

Republika ofera clientilor sai servicii integrate de comunicare, de la digital marketing si PR la dezvoltare software si aplicatii interactive. In plus, ca parte a rebranding-ului, agentia are de astazi o noua identitate vizuala si un site nou al companiei: www.republika.ro.  

“Zona de digital PR devine una dintre directiile de dezvoltare prioritare pentru noi. Extinderea serviciilor reprezinta o parte din planul nostru de a ne creste aria de competenta atat pe dezvoltarea de strategii de comunicare pe termen lung cat si pe implementare. Rebranding-ul vine astfel natural ca un token al acestei schimbari de viziune”, afirma Justin Kadima, managing partner Republika.  

Divizia de PR a agentiei de comunicare va avea o echipa de patru specialisti in comunicare si va fi condusa de Zenovia Grama, care are o experienta de 10 ani in industria comunicarii.  

“Industria de PR este renumita pentru abilitatea sa de a se transforma pentru a ramane in echilibru. Noile campanii de PR includ tactici clasice alaturi de continut masiv in sfera digitala si adevarate strategii in social media. Ceea ce ne propunem la Republika este sa oferim clientilor nostri idei care pot fi implementate atat in online cat si in offline astfel incat consumatorul sa interactioneze mai usor cu brandul”, a declarat Zenovia Grama, PR Director Republika. 

Agentia este formata dintr-un grup de 30 de angajati specialisti in comunicare, dezvoltare si creatie si ofera servicii de strategie si consultanta in comunicare, PR, digital marketing, social media, creatie si dezvoltare tehnica.