Cum adăugați un eveniment utilizând Abonamentul Marketing?

Pentru adăugarea unui eveniment se va proceda în felul următor:

Din Panoul de Administrare se va face click pe Evenimente, buton aflat în partea stângă după care click pe Adaugă un nou eveniment și se vor completa câmpurile următoare:

- Titlu Eveniment: Se va folosi doar o singură frază, fiți creativ, concis;

- Perioada: Perioada evenimentului;

- Detalii Eveniment: Prezentare eveniment;

- Categorie: Categoria din care face parte evenimentul;

- Județ: Județul unde se desfășoară evenimentul;

- Localitate Eveniment: Localitatea unde se desfășoară evenimentul;

- Nume Organizator: Numele organizatorului;

- Imagine Eveniment: Afișul evenimentului sau o imagine reprezentativă;

- Alt Imagine: Text alternativ pentru imagine;

- Title Imagine: Titlu Imagine;

- Seo Description: O scurta descriere a comunicatului de presa. Minim 160 caractere.

- Seo Keywords: Este foarte important sa introduce?i taguri, vor ajuta utilizatorii sa primeasca informatia bazata pe tag. Cuvintele cheie vor fi separate prin virgula. Exemplu: firma mea, inox, terase inox

- Activare Hyperlink-uri în continut? - Se poate utiliza în limita abonamentului. Vezi planul de promovare pentru acest tip de abonament;

- Eveniment recomandat? - Se poate utiliza în limita abonamentului. Vezi planul de promovare pentru acest tip de abonament;

- Publica