Pentru adăugarea unui eveniment se va proceda în felul următor:
Din Panoul de Administrare se va face click pe Evenimente, buton aflat în partea stângă după care click pe Adaugă un nou eveniment și se vor completa câmpurile următoare:
- Titlu Eveniment: Se va folosi doar o singură frază, fiți creativ, concis;
- Perioada: Perioada evenimentului;
- Detalii Eveniment: Prezentare eveniment;
- Categorie: Categoria din care face parte evenimentul;
- Județ: Județul unde se desfășoară evenimentul;
- Localitate Eveniment: Localitatea unde se desfășoară evenimentul;
- Nume Organizator: Numele organizatorului;
- Imagine Eveniment: Afișul evenimentului sau o imagine reprezentativă;
- Alt Imagine: Text alternativ pentru imagine;
- Title Imagine: Titlu Imagine;
- Seo Description: O scurtă descriere a evenimentului. Minim 160 caractere.
- Seo Keywords: Este foarte important să introduceți taguri, vor ajuta utilizatorii să primească informația bazată pe tag. Cuvintele cheie vor fi separate prin virgulă. Exemplu: firma mea, inox, terase inox
- Activare Hyperlink-uri în conținut? - Se poate utiliza doar dacă se achiziționează o extraopțiune în acest sens;
- Eveniment recomandat? - Se poate utiliza doar dacă se achiziționează o extraopțiune în acest sens;
- Publică